تدابیر امنیتی شدیدی در مسجد الاقصی اتخاذ شده است و تک تیراندازان در پشت بام بخش جنوبی این مسجد و مسجد قبه الصخره مستقر شده‌اند.

به گزارش مشرق- نیروهای رژیم صهیونیستی در اولین ساعت‌های بامداد امروز به مسجد الاقصی یورش بردند و به مدافعان این مسجد حمله کردند.
آنان همچنین جلوی ورود نمازگزاران کمتر از ۵۰ ساله را به مسجد الاقصی گرفته‌اند. در همین حال، بنا بر دستور فرمانده قدس (اشغالی) همه دروازه‌های مسجد الاقصی بسته شده است.
نیروهای رژیم صهیونیستی به سوی مدافعان مسجد الاقصی گاز آشک آور، بمب‌های و گلوله‌های پلاستیکی شلیک کردند و بیش از ده نفر زخمی شدند.
تدابیر امنیتی شدیدی در مسجد الاقصی اتخاذ شده است و تک تیراندازان در پشت بام بخش جنوبی این مسجد و مسجد قبه الصخره مستقر شده‌اند.
برای اولین بار، نیروهای رژیم صهیونیستی به منظور حمایت از خود در برابر پرتاب سنگ از موانع فلزی استفاده کردند.
از سوی دیگر، موانع و ایست‌های بازرسی داخل بخش قدیمی و خیابان‌های منتهی به مسجد الاقصی ایجاد شده است. نیروهای صهیونیستی از چند روز پیش مسجد الاقصی را محاصره کرده‌اند و در این روز‌ها شماری خیلی کمی از فلسطینیان سالخورده توانستند در مسجد باقی بمانند.
درهمین حال جنبش حماس از امت‌های عربی و اسلامی خواست برای یاری رساندن به مسجد الاقصی به پا خیزند.
حماس اعلام کرد: کوتاهی دولت‌ها و سران عرب در برابر مسجد الاقصی نباید تأثیری بر تحرکات ملت‌ها داشته باشد. ما از همه سران و ملت‌های عربی می‌خواهیم تا برای نجات مسجد الاقصی به پا خیزند.
{$sepehr_album_31422}

متن خبر از ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    0 0
    الغوث یا صاحب الزمان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس