گروه تروریستی داعش فیلم جدیدی از سر بریدن شماری از سربازان سوری منتشر کرد.

سرویس چندرسانه ای مشرق- در این فیلم، عناصر داعش پس از حرکتی نمایشی جلوی دوربین با حدود 15 اسیری که لباس تیره به تن داشتند، به صورت همزمان اسرای خود را سر می‌برند؛ و سر آنان را روی بدن‌شان قرار می‌دهند.

همه عناصر داعش در این فیلم لباس نظامی به تن دارند و صورت آن‌ها به خوبی مشخص است، به جز یکی از آنان که علاوه بر پوشیدن نقاب،  لباس سیاهی به تن دارد.این فرد سیاه‌پوش خطاب به باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا به زبان انگلیسی می‌گوید که امروز سربازان سوری را سر می‌برد و فردا سربازان آمریکایی را قصابی خواهد کرد.

وی افزود: همانطور که دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس گفت به زودی داعش قصابی مردم آمریکا را در خیابان‌های این کشور آغاز می‌کند.


منبع : العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    0 0
    شکی نیست این فیلم فوق العاده حرفه ای از عهده داعش بر نمی آید و بلکه کارگردانان آنها اسراییل و آمریکا و انگلیس هستند و بازیگران آنها در این صحنه واقعی داعش می باشد
  • سعید ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
    0 0
    این فیلم کجاش حرفه ای ساخته شده بود؟؟؟ راه بهتری برای چسبوندن این کلیپ به هالیوود پیدا نکردید؟ فکر نمیکنید یکم صادق باشید بهتره؟ مطمئنا داعش ویا هر گروهک تروریستی و افراطی از طرف قدرتهایی داره ساپورت میشه وشکی درش نیست. ولی بجای این اسم گذاری های مسخره خوبه صادقانه اطلاع رسانی کنید تا منِ بیننده حد اقل به شعورم توهین نشه. باتشکر خسته نباشد
  • milad ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    داعش گمراه عجب فیلم حرفه ای میسازه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس