کد خبر 942637
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
آتش زدن عکس «ترامپ» در فلسطین

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) تاکید کرد: هیچ گزینه‌ای در برابر اشغالگران،‌ جز شکستن محاصره تحمیلی بر نوار غزه و تسلیم شدن در برابر خواسته های ملت فلسطین و تحقق اهداف این ملت وجود ندارد.

به گزارش مشرق، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز جمعه از زبان عبداللطیف القانوع سخنگوی خود اعلام کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی هیچ گزینه ای جز شکستن محاصره نوار غزه ، تسلیم شدن در برابر خواسته های ملت فلسطین و تحقق اهداف این ملت ندارد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری شهاب، عبد اللطیف القانوع سخنگوی حماس در گفت و گوی مطبوعاتی اظهار داشت: توده های مردم فلسطین با اقتدار و اطمینان و با تمامی تجهیزات و ابزارهای فشار مردمی در راهپیمایی مسالمت آمیز بازگشت شرکت می کنند و در مقابل رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی راهی جز پذیرش و تسلیم خواسته های ملت فلسطین وجود ندارد ‎.

بیشتر بخوانید:

الان وقت هیچ اقدام تحریک‌آمیزی برای اسرائیل نیست/ نفوذ ایران چالش اصلی پیش‌روی صهیونیست‌هاست/ اسرائیل هیچ راهکاری برای جلوگیری از نفوذ ایران در سوریه ندارد

تیراندازی به پایگاه صهیونیست‎ها همزمان با بازدید نتانیاهو +عکس

سردار قاآنی : تلفات آمریکا در منطقه 10 هزار نفر است

القانوع تأکید کرد: راهپیمایی بازگشت بزرگ امروز با شعار «جمعه زنان فلسطینی» دلیلی بر مشارکت زنان در کنار و دوشادوش مردان و جوانان انقلابی و تمام قشرهای جامعه در راهپیمایی مسالمت آمیز بزرگ بازگشت وشکستن محاصره است . ‎

خبر دیگر اینکه نماز جمعه  امروز مسجدالاقصی با حضور بیش از 40 هزار نمازگزار فلسطینی با وجود تدابیر شدید و محدودیت‌های گسترده‌ای که ارتش رژیم صهیونیستی برای آنها ایجاد کرده بود، برگزار شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس