کد خبر 940938
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲
جنگ روانی

خبر می آید امروز در فلان مکان یک روحانی به یک زن بی حجاب تذکر داد. کسانی به دفاع از زن برآمدند و آنگاه سیصد نفر -لابد یک صدا- با فریاد بی شرف بی شرف آن روحانی را سر جایش نشاندند.

به گزارش مشرق، نویسنده کانال افق انقلاب اسلامی در ایتا طی یاداشتی نوشته است:

خبر می آید امروز در فلان مکان یک روحانی به یک زن بی حجاب تذکر داد. کسانی به دفاع از زن برآمدند و آنگاه سیصد نفر -لابد یک صدا- با فریاد بی شرف بی شرف آن روحانی را سر جایش نشاندند. در اینجا ما توی دلمان خالی می شود که جامعه به کجا رسیده.

بیشتر بخوانید:

جنگ روانی دولت برای تصویب «پالرمو»

کمی بعد فیلم کامل تر آن واقعه بیرون می آید. در عین حال معلوم است آن مکان محل رفت آمد مردم است اما کل جمعیتی که دیده می شود سیصد نفر نیست. چند نفر از کسانی که در فیلم دیده می شوند توسط صاحب فیلم صورتهایشان پوشیده شده. چرا؟ یک جوانمرد از آن روحانی دفاع می کند و شهادت می دهد که او آن دختر را نزده است. دو نفر از همان صورت پوشیده ها سعی می کنند او را از صحنه خارج کنند! پس معلوم می شود کسانی او را متهم کرده اند که دختر توسط آن روحانی کتک خورده.آن کسان چه رابطه ای با فیلمبردار و آن افراد که صورتهایشان پوشیده شده دارند؟ مرد مدافع روحانی وقتی او را از معرکه بیرون می برد سه چهار نفر که می بینند مرغ از قفس در حال پریدن است و ظاهراً سناریوشان نگرفته شروع می کنند به شعار بی شرف بی شرف دادن. از صدای جمعیت به نظر می آید شعار دهندگان به بیست نفر نمی رسند

مورد دیگر یک بسیجی است که در خیابان گرفتار یک سلیطه ی پتیاره ی لَجاره می شود. او سعی می کند از دست آن زن لجوج خلاص شود. آن زن دریده دوربین به دست او را تعقیب می کند و مرتباً مطالبی می گوید که او را عصبانی کند و موفق هم می شود و آن جوان به سمت آن زن حرکتی می کند. امروز مصاحبه ی آن جوان بیرون آمده که می گوید آن زن صحبتها را تقطیع کرده و...

فرض کنید منافقین تصمیم گرفته اند تیمهای چهار پنج نفره ی عملیات تنش اجتماعی را سازماندهی و توجیه و عملیاتی کنند. یک یا دو دختر بد حجاب و بی حجاب و دو سه پسر و مرد برای فضا سازی و حمایت از دختران آماده می شوند. این تیم در خیابانها و مراکز پر رفت و آمد پرسه می زند. چنانچه کسی به دختران تذکر داد سعی می کنند او را عصبانی و وادار به عکس العمل نمایند ویا با صحنه سازی و ادعای تعرض به دختران و مظلوم نمایی عابران را تحریک به دفاع از آنان می کنند و…امروز یکی از بهترین روشهای شعله ور کردن نقاط تنش زا و آشوب آفرین همین نوع مسائل اجتماعی حساسیت برانگیز است.

کسی نمی گوید همه ی زنان ما محجبه هستند اما این خود زنان ما و همین به قول ما بد حجابها بودند زمانی که ما کاملاً منفعلانه منتظر گسترش موج دختران خیابانی بودیم با بی محلی این توطئه را شکست دادند. در عین حال مرتباً این مسائل را فراموش می کنیم و برخی از ما تصور می کنیم کار از کار گذشته است. بلی وضع با آنچه ما می خواهیم فاصله ی زیاد دارد اما چرا مقاومت زن با حیای ما با همین پوششهای متنوع از چادری تا شل حجاب و ول حجاب در مقابل موج متراکم و فشرده و بی وقفه ی بی حیایی و پرده دری دیده نمی شود؟

خلاصه آنکه:

اولاً: متاسفانه عملیات روانی دشمن روی برخی از ما اثر گذاشته است

ثانیا همان رهبری که پیشتاز مبارزه با فساد و پرچمدار عدالتخواهی است امروز می گوید نباید تسلیم این جریانها شد و می گوید دشمن در این کار خود در ایران موفق نشده است. او تاسف می خورد از همنوایی برخی با دشمن. دشمن تلاش می کند برای ترویج بی حجابی و برخی هم حکم می کنند به آزادی حجاب و حجاب اختیاری. او از خط دشمن در انهدام بنیان خانواده از طریق ترویج بی حیایی می گوید و می گوید باید در این زمینه کار کنید: " رواج شهوات، از بین رفتن حیا و عفّت، امروز جزو برنامه‌های دشمن است. شما مبارزه‌ی با اینها را جزو برنامه‌های خودتان قرار بدهید. طهارت و پاکیزگیِ دامان جوانهای این کشور را مورد همّت خودتان قرار بدهید، بر آن همّت بگمارید، و این یکی از بهترین کارها و یکی از مؤثّرترین شیوه‌ها برای حفظ انقلاب و برای رشد انقلاب و برای حفظ نظام اسلامی است." بیانات ۹۷/۱۲/۷

برادرانه و خیرخواهانه عرض می کنم یک انقلابی هیچگاه بر نظر خود پافشاری نمی کند و مثلاً چون ما به اهداف اهم توجه شایسته نکرده ایم و یا با مفاسد اهم به طور قاطع برخورد نکرده ایم پس بقیه امور را رها کنیم. یک انقلابی دائماً صحنه را رصد می کند و گوش به فرمان فرمانده است. چه بسا تغییرات صحنه تکالیف جدیدی را ایجاب کند. گاهی معلولها خود تبدیل به علت جداگانه ای می شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    2 0
    احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس