کد خبر 933368
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹
image-20190131174544-1.png

آیت‌الله طباطبایی نماینده ی مقام معظم رهبری در سوریه گفت: چهل سال خواستید که ما نباشیم ولی امروز هستیم با کمال عزت و کرامت و نه تنها در ایران بلکه در محور مقاومت و در همه ی جهان حاضریم.

به گزارش مشرق، در آغاز جلسه ی سالگر چهلمین پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سوریه نماینده ی مقام معظم رهبری دام ظله العالی در سوریه با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایران از حضور مهمانان گرامی تشکر کرد و در ادامه افزود: آری همانند فردا روز در چهل سال قبل شخصیتی که امروز همه دنیا او را به نام امام خمینی می شناسد پس از مدت طولانی که از میهن خود ایران دور بود به ایران بازگشت و بازگشت او سراغاز تغییری اساسی و ریشه ای در روند تاریخ ایران و بلکه تاریخ منطقه و جهان بود.

نماینده مقام معظم رهبری در سوریه گفت: این توانمندی و روح معنوی و اراده محکم و اندیشه بلند امام بود که روح ما میتوانیم را به ملت های دنیا تزریق کرد.و اگر امروز ملت ها در مقابل ظالمان می ایستند و اگر مردم فلسطین با روحیه مقاومت در مقابل اسرائیل ایستاده و احساس خستگی هم نمی کند و حتی خم به ابرو نمی آورد و اگر ملتهای محور مقاومت همانند مردم سوریه عراق لبنان و بحرین و یمن و هزاران عنوان دیگر اراده می کنند که بر روی پای خود بایستند و از وابستگی متنفر باشند، همه اینها مرهون همان روحیه احساس توانمندی است که امام خمینی در دلهای مردم تزریق کرد و مرهون همراهی های دوستان امام و دولتهایی که از همان آغاز امام را و جمهوری اسلام را حمایت کرده و به همه دنیای ظلم و ستم و استکبار پشت پا زدند همانن مرحوم حافظ اسد.


این استاد سطح عالی حوزه های علمیه افزود: امروز که در آستانه چهلمین سال پیروزی آن قرار داریم م بتوانیم به همه دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی بگوییم شما چهل سال خواستید که ما نباشیم ولی امروز هستیم با کمال عزت و کرامت هم هستیم و نه تنها در ایران هستیم در محور مقاومت و بلکه در همه ی جهان.


و نشانه آن این است که امروز در سوریه به همراهی میهمانان عزیز و شخصیتهای گوناگون نشسته ایم تا درباره انقلاب اسلامی گفتگو کنیم.


گفتنیست مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سوریه به مناسبت مبارک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی‌ایران در دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری دام ظله در سوریه برگزار شد.


در این گردهمایی شخصیت های علمی سیاسی سوریه و میهمانانی از کشور های مختلف با عنوان " اربعون ربیعا" در دمشق پایتخت این کشور حضور یافتند در این جلسه که با حضور حدود ۱۰۰ نفر از علما و شخصیت های علمی سیاسی موثر مرتبط با محور مقاومت رسمیت یافت دقایقی قبل کار خود را آغاز نمود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس