عصر اثر - این مرد از همان موقع بوی مرگ می‌داد - کراپ‌شده

نشست نقدوبررسی رمان «این مرد از همان موقع بوی مرگ می‌داد» نوشته محمد حنیف با حضور نویسنده و قاسم‌علی فراست و مهدی کفاش در موسسه شهرستان ادب برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، نشست نقدوبررسی رمان «این مرد از همان موقع بوی مرگ می‌داد» که توسط نشر اسم منتشر شده است، روز دوشنبه ۸ بهمن‌ماه ۹۷ با حضور نویسنده و منتقدان در موسسه شهرستان ادب برگزار می‌شود.

این رویداد ادبی که در قالب سلسله جلساتی با عنوان «عصر اثر» به همت موسسه فرهنگی شهرستان ادب برگزار می‌شود قرار است با حضور محمد حنیف، نویسنده کتاب و قاسم‌علی فراست و مهدی کفاش از نویسندگان و منتقدان شناخته‌شده و با اجرای مجید اسطیری برگزار شود.

فضای روایت رمان «این مرد از همان موقع بوی مرگ می‌داد» از قبل از انقلاب سال ۱۳۵۷ شروع می‌شود و تا سه دهه بعد از آن ادامه می‌یابد. این رمان توجه خواننده را به دنیاهای موازی می‌کشاند، دنیای قدیم و جدید شخصیت‌های داستان و دنیای واقعی و جادویی مردم ایران.

بیشتر بخوانیم:

برادرِ «ترنجستان سروش» به دنیا آمد

جلالی: بیشتر از هر کسی تازیانه فساد را روی بدنم احساس می‌کنم / فوتبال در ایران امنیتی و سیاسی است / محال است فوتبال در ایران خصوصی شود / «رقص برزیل با شیطان» آلترناتیو و پرفروش است / اهالی فوتبال چنان ضرباتی زده‌اند که نمی‌شود از فوتبال حمایت کرد / فیفا سهمش از موتوربرق‌ها را هم می‌گیرد!

در دوره «سلطنتِ نویسنده» به سر می‌بریم! / ادبیات غرب ما را بیچاره کرده است / برخی داستان‌نویس‌های امروز، مسئله ندارند

رویداد نقد و بررسی این کتاب، با حضور علاقه‌مندان، روز دوشنبه ۸ بهمن از ساعت ۱۵:۳۰ در موسسه شهرستان ادب به نشانی: تهران، خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از خیابان آیت‌الله طالقانی، روبروی سینما صحرا، پلاک ۱۶۸ برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس