کد خبر 922929
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
جمال شورجه

«رضای مرضیه» درباره وقایع 19 دی‌ماه در قم است که توسط علیرضا اسحاقی نوشته‌شده و آرش خیری تهیه‌ کنندگی آن را برعهده دارد.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - تولید مجموعه تلویزیونی «رضای مرضیه» ممکن است به زمان و یا فرد دیگری موکول شود. جمال شورجه که به‌عنوان کارگردان برای ساخت مجموعه «رضای مرضیه» مشخص‌شده بود و به‌تازگی از فیلم‌برداری فیلم ضد استعماری «احمد بای»‌ محصول مشترک ایران و الجزایر پس از چهار ماه به ایران آمده است در ارتباط با ساخت این مجموعه تلویزیونی گفت: «رضای مرضیه» درباره وقایع 19 دی‌ماه در قم است که توسط علیرضا اسحاقی نوشته‌شده و آرش خیری تهیه‌ کنندگی آن را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید:

بهروز افخمی علت جدایی‌اش از برنامه«هفت‌» را فاش کرد


شورجه که کارگردانی مجموعه تلویزیونی الف ویژه «موسی (ع)» را بر عهده دارد افزود: اکنون با ساخت «موسی (ع)» ممکن است تولید این پروژه به زمان و یا فرد دیگری موکول شود.«رضای مرضیه» به سفارش معاونت استان‌ها برای پخش از شبکه‌های سراسری سیما قرار است ساخته شود.بنابراین گزارش، پیش‌تولید مجموعه الف ویژه «موسی (ع)» از هفته گذشته با حضور رئیس سازمان صداوسیما، معاون سیما، رئیس مرکز سیما فیلم، تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه به‌طور رسمی آغاز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس