به گزارش مشرق، حمید داود آبادی نویسنده دفاع مقدس که آخرین برنامه بدون تعارف به وی اختصاص یافته بود در اینستاگرام خود نوشت:

بدون تعارف و ناگفته ها!

به نام خدا و با عرض سلام خدمت همه عزیزان

الحمدلله فرصتی پیش آمد تا با لطف و عنایت خدا، لحظاتی هرچند اندک، واقعی و نه در پوشش القاب و تعارفات و ادعاهای دلخوش کن غیرموثق، از حاج احمد عزیز گفته شود.واقعای جای تشکر دارد از دست اندرکاران برنامه "بدون تعارف" که همین اندک را با جرات و جسارت پخش کردند.

بنده به عنوان کسی که قریب 30 سال است درباره آن 4 مظلوم، در ایران و لبنان تحقیق میدانی کرده ام، نتیجه تحقیقات خود را مطرح کردم.
این نظرات، نتیجه گفتگوهای صریح و بی پرده با حجت الاسلام سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، حجت الاسلام اختری سفیر سابق ایران در سوریه، سیدحسین موسوی (ابوهشام رئیس سازمان امل اسلامی لبنان)، سردار محسن، رفیقدوست، سردار محسن رضایی، سردار رحیم صفوی، سیداحمد موسوی (رئیس کمیته پیگیری در دولت احمدی نژاد)، سیدحسین موسوی، برادر سیدمحسن (رئیس کمیته پیگیری از روزهای اول تا 18 سال بعد) و همرزمان حاج احمد و برخی افرد موثر در لبنان و ... حالا هرکس که چند سال است با "وعده خبر خوش" ملت را چشم انتظار و سردرگم گذاشته، لطف کند و نه برای تخریب و تکذیب بنده (که پر کاهی در برابر حاج احمد و مادر چشم انتظارش نیستم)، که برای رضای خدا پاسخ بدهد.

اگر واقعا سندی موثق و محکمه پسند از حیات آن عزیزان دارید، قطعا صهیونیستها قبل از شما از آن اطلاع دارند، پس فقط ملت ایران نامحرم است؟! و اگر بحث شهادت آنها جدی است، تکلیف را معلوم کنید.

چرا تا امروز در دستگاه قضایی حمهوری اسلامی ایران، پلیس بین الملل اینترپل، دستگاه قضایی لبنان، پلیس لبنان، وزارت خارجه لبنان و ... هیچ پرونده ای برای آن 4 نفر تشکیل نشده است.

اگر شده است لطف کنید حداقل شماره و تاریخ تشکیل پرونده را بفرمایید.

دیدار با مسئولین قضایی و وعده های سالی یک بار مناسبتی، نه پرونده می شود و نه پیگیری غیرتمندانه!

نتیجه پیگیریهای چندین کمیته پیگیری در دولت های مختلف، دوره های مختلف مجلس شورای اسلامی، و ... و صرف هزینه های کلان توسط اشخاص معلوم به بهانه این پرونده، چه شده است؟

عزیزان و بزرگواران که 36 سال به هر دلیلی این پرونده را معطل گذاشته و از آن بهره های بسیار برده اید:

باور کنیم "خدا شاهد است"، "مرگ بر شما هم سایه افکنده است"، "قیامتی هم هست"، "بازی با شهدا سرنوشت خوشی ندارد" و "چشم انتظار نگه داشتن یک مادر بالاترین خیانت و جنایت است"

خاک پای شهدا

حمید داودآبادی
30 آذر 1397

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس