کد خبر 883410
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
محسنی اژه ای

سخنگوی قوه قضائیه گفت:قوه قضائیه نسبت به بسیاری از دستگاه ها در زمینه فناوری اطلاعات جلوتر است و پیشرفت خوبی هم کرده است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای در یکصد و بیست و نهمین نشست خبری خود در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه چند سال است معاونت فناوری تشکیل شده اما هنوز کارها دستی انجام می شود گفت: قوه قضائیه نسبت به بسیاری از دستگاه ها در این زمینه جلوتر است و پیشرفت خوبی هم کرده است.

وی افزود: البته ما هنوز به نقطه مطلوب نرسیده ایم چون زیرساختها کاملا آماده نیست و مردم و نیروی انسانی ما هم آموزش کامل ندیده اند و در برخی موارد برای مردم گرفتاری ایجاد می کند و امیدواریم با افزایش بودجه بتوانیم کار را سریع تر و جدی تر پیش ببریم.

بیشتر بخوانید:

اژه‌ای:‌ ماجرای گم شدن ۹ میلیارد دلار صحت ندارد

محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه در اعتراضات اخیر چند نفر بازداشت شدند یا ضرب و جرح شدند و در کرج جوانی به ضرب گلوله کشته شده است، گفت: اقدامات غیرقانونی که از ناحیه مردم صورت نمی گیرد والا مردمی که اعتراضی داشته باشند نمی آیند متعرض انبار مردم یا متعرض پلیس شوند.

وی افزود: مردم بین کار دشمن و معترضان تفاوت قائل می شوند؛ دشمن تبلیغ زیادی کرد اما چقدر مردم برای اعتراض خیابانی آمدند؟ مردم متوجهند و نمی‌گذارند کاری خارج از مسیر درست انجام شود.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: بازداشت شدن افراد در صحنه اعتراض در شهرهای مختلف به معنای این نیست که این افراد نگهداری شوند، آنها در صحنه کنترل می شوند و چند ساعت بعد آزاد می شوند و حتی گاهی افراد اشتباهی دستگیر می شوند مثلا فردی در حال عبور گاهی بازداشت می شود. بنابراین بسیاری از دستگیر شدگان آزاد شدند. 

محسنی اژه‌ای افزود: تعداد بازداشتی های اعتراضات بسیار بسیار محدود است و کسانی اند که یا لیدر بودند یا در صحنه مرتکب جرمی همچون تخریب اموال عمومی شده اند.

وی خاطرنشان کرد: اگر حقیقتا دشمن بخواهد این روند را ادامه بدهد مردم حواسشان باشد که گول نخورند زیرا نیروهای مربوطه به جد برخورد خواهند کرد و همیشه هم نیروهای مسئول نظم صبوری نخواهند کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس