کد خبر 850870
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
اسید پاشی

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری عامل اصلی اسیدپاشی در شهرستان اسلام آبادغرب، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار کرد: اسیدپاشی صبح روز ۲۶ فروردین در شهرستان اسلام آبادغرب رخ داد و با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت پرونده اسیدپاشی در تبریز

وی با بیان اینکه این حادثه در مقابل یکی از مدارس شهر اسلام آبادغرب رخ داده است، ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد که نوجوانی ۱۱ ساله مورد حمله اسید پاشی قرار گرفته است.

سرهنگ آمویی خاطرنشان کرد: این دانش آموز از ناحیه سمت راست صورت و پشت دو کتف مجروح و به بیمارستان منتقل شده بود.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه عامیلن اسیدپاشی ۲ نفر بودند که یکی از آن‌ها پس از وقوع حادثه دستگیر شد، افزود: عامل اصلی نیز که جوانی ۲۰ ساله بود، شب گذشته (۷ اردیبهشت) پس از شناسایی مخفیگاهش در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

وی ادامه داد: این فرد پس از بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس، به جرم خود مبنی بر اسیدپاشی اعتراف و علت کارش را نیز اختلافات شخصی عنوان کرد.

سرهنگ آمویی ادامه داد: پس از تکمیل تحقیقات، متهم به همراه همدستش به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم تحویل داده شدند.

معاون اجتماعی انتظامی کرمانشاه در ادامه با دعوت مردم و خصوصا جوانان به صبر و شکیبایی، گفت: فکر نکردن به عواقب کار در هنگام عصبانیت می‌تواند چنین حوادث تلخی را رقم بزند و مشکلات فراوانی را ایجاد کند.

وی در عین حال از اقتدار پلیس در برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نیز سخن گفت و افزود: سرانجام این افراد گرفتار شدن در چنگال قانون و تحمل مجازات است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس