متهمان

ابتدا زن فریبکار به‌عنوان رمال و شکننده طلسم‌های جادویی، زنان جوان را برهنه می‌کرد و پس از خواندن کلماتی نامفهوم و با خوراندن داروهای خواب آور و بیهوشی، طعمه‌ها را در اختیار شوهر تبهکارش قرار می‌داد.

به گزارش مشرق، مرد میانسال که با دایر کردن یک موسسه عرفان قلابی در تهران و با کمک همسرش، زنان و دختران گرفتار را به خلوتگاه شیطانی کشانده و نقشه‌های سیاهش را اجرا می‌کرد با حکم دادگاه انقلاب اسلامی، به دارمجازات آویخته شد:

این زن و شوهر که خود را صاحب کمالات عرفانی و خارق‌العاده می‌دانستند زنان و دختران جوان مبتلا به مشکلات روحی و سایر گرفتاری‌های خانوادگی را برای درمان به دفترخود واقع در خیابان گاندی می‌کشاندند و ضمن دریافت شهریه هنگفت، ابتدا زن فریبکار به‌عنوان رمال و شکننده طلسم‌های جادویی، زنان جوان را برهنه می‌کرد و پس از خواندن کلماتی نامفهوم و با خوراندن داروهای خواب آور و بیهوشی، طعمه‌ها را در اختیار شوهر تبهکارش قرار می‌داد و به آنها تلقین می‌کرد که این مرحله هم بخشی از مراحل درمان افسردگی وگره گشایی از مشکلات شخصی و خانوادگی آنهاست.

بیشتر بخوانید:

ماجرای هولناک تجاوز بی‌رحمانه سه مرد به زن جوان

زن شیاد با عارف قلابی (شوهرش) توافق کرده بود که پول‌ها را برای خود بردارد و در عوض زنان و دختران را دراختیار همسرش قرار دهد.پرونده این زن و شوهر تبهکار به دلیل حساسیت موضوع ابتدا در دادگاه انقلاب مورد بررسی قرار گرفت و هر دو متهم به اعدام محکوم شدند.

این زن و شوهر همچنین به اتهام تجاور به عنف در شعبه ششم دادگاه کیفری استان تهران نیز به صورت غیر علنی مورد محاکمه قرار گرفتند و مرد شیطان صفت به اعدام محکوم شد. این حکم چندی قبل به اجرا درآمد و حکم همسرش نیز پس از تأیید نهایی اجرا می شود.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    45 0
    خودشم باید اعدام بشه
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    42 0
    زن شیطان صفتش هم باید اعدام بشه
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    4 47
    ای کاش زن رو اعدام نمیکردن چون در طول تاریخ زنها همیشه مظلوم بودن
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    4 2
    جسدشان را بسوزانید و به کسانی که به رمالی اعتقاد دارند بدهید تابخورند بلکه شفا یابند
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    56 2
    وقتی پرستش خدا را رها کنید پرسش شیطان و عرفانهای کاذب جای آن را می گیرد. جالب است که اکثر زنان مراجعه کننده به رمالها همان زنان سگباز و بدحجاب و تحصیلکرده هستند.
  • majid IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
    4 3
    تا کی این اخبار تاسف برانگیز باید شنیده بشه ؟!!!! چرا نظارت درست و حسابی وجود نداره !! چرا اصلا کسانی جرات به انجام اینجور کارها می کنن ؟؟ تا کی اهمال کاری !! خواهشا ساده نگذرید از این حوادث، پای ناموس و آبروی این کشور در میانه .............
    • AT ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
      11 0
      شعور بهتر از نظارت است.
  • ادینه IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    2 0
    به نظر من صدا وسیما بیشتر باید در باره رمالی واین شیاطین برنامه داشته باشدتامردم فریب نخورند متاسفانه بعضی از سایتها هم فال وفالگیری دارد وگویا کسی به انها تذکر هم نمی دهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس