کد خبر 816476
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
گتوزو و مونتلا

در حالی که تقریبا نیمی از فصل در لیگ های بزرگ اروپا طی شده است، لیگ ایتالیا بیشترین و لیگ فرانسه کمترین تغییر را در کادر فنی داشته اند.

به گزارش مشرق، در لیگ اسپانیا پنج تیم مربی خود را تغییر داده اند. تا پایان هفته هفدهم لالیگا، دپورتیوو، سویا، لاس پالماس، ویارئال و آلاوز (دو بار) تیمهایی هستند که بیشترین تغییر مربی را داشته اند. مل، بریتزو، مارکز، اسکریبا و زوبلدیا (جانشین او دی بیازی هم اخراج شد) مربیانی هستند که در این فصل در لالیگا اخراج شده اند. در مالاگا، میشل با وجود انتقادها فعلا سر کار خود مانده است و کیکه ستین و کیکه سانچز فلورس هم جایگاه خود را در خطر می بینند.

در لیگ انگلیس که مدیرانش در سالهای گذشته به تحمل انتقادها در مقابل مربیان مشهور بوده اند، اورتون (کومان)، لستر (پوئل)، کریستاال پالاس (دی بوئر)، وستهام (بیلیچ)، وست برومویچ (پولیس)و سوانزی (کلمنت) تیمهایی هستند که مربیانشان را اخراج کرده اند. هیوز در استوک سیتی و سیلوا در واتفورد هم جایگاه خود را در خطر می بینند. البته در لیگ انگلیس پنج بازی بیشتر از لیگ اسپانیا انجام شده اما در پنج هفته اخیر فقط کلمنت اخراج شده است.

در لیگ ایتالیا هفت تیم مربیانشان را تغییر داده اند که شاخص ترین تغییر مربوط به حضور گتوزو به جای مونتلا در میان بوده است. در آلمان، پنج تیم مربیان خود را تغییر داده اند که حضور هاینکس به جای آنچلوتی در بایرن و حضور اشتوگر به جای بوژ در دورتموند مهمترین تغییرات بوده اند. در لیگ فرانسه فقط چهار تیم مربیانشان را تغییر داده اند. اخراج بیلسا از لیل مهمترین تغییر بوده اند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس