کد خبر 812219
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
فلسطین

منابع رسانه ای در سرزمین‌های اشغالی فلسطینی از درگیری های شدید میان مردم و نظامیان اشغالگر صهیونیست خبر داده اند.

به گزارش مشرق، منابع رسانه ای در سرزمینهای اشغالی فلسطینی از درگیری های شدید میان مردم و نظامیان اشغالگر صهیونیست خبر داده اند. بنابر این گزارش، در سومین جمعه خشم ده ها هزار فلسطینی پس از اقامه نماز به تظاهرات علیه اشغالگری اسرائیل و اعلام قدس اشغالی بعنوان پایتخت ابدی رژیم صهیونیستی پرداختند که به درگیری های شدید و شهادت دستکم یک نفر و زخمی شدن 78 تن دیگر منجر شده است.

به گفته شاهدان عینی و منابع بیمارستانی کلیه مجروحان با کلوله های جنگی هدف قرار گرفته اند. به گفته این منابع درگیری ها بدون انکه دو طرف به فاصله 100 متری یکدیگر برسند با تیراندازی نظامیان صهیونیست آغاز شده و اکثر مجروحان و شهید این درگیری ها از ناحیه قلب و سر هدف قرار گرفته اند.

ساکنان شهرهای رام الله ، الخلیل ، البیره ، نابلس ، بیت لحم ، قلقیلیه ، سلفیت، طولکرم و غزه بعد از برگزاری نماز جمعه در راهپیمایی های اعتراضی شرکت کردند .در سومین جمعه خشم ، فلسطینیان با برگزاری راهپیمایی در مسجد الاقصی پرچم فلسطین و پرچم کشورهای اسلامی و عربی را که از قضیه قدس در سازمان ملل حمایت کرده بودند برافراشتند.

لازم به ذکر است که در جریان درگیری های جمعه گذشته چهار فلسطینی به شهادت رسیده و صدها تن دیگر زخمی شدند.
تظاهرات فلسطینیان در حالی برگزار شده که روز گذشته قطعنامه ای علیه تصمیم ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی با رای 128 کشور به تصویب رسید. 9 کشور به این قطعنامه رای منفی دادندو 35 کشور نیز از رای دادن خودداری کردند.

منبع:اعلام الحربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس