کد خبر 810478
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۷
نمایه کودک

تصویری از یک کودک که با همکاری ۳ مادر متولد شده است، سوژه شبکه های اجتماعی شده است.

به گزارش مشرق، کودکی در شبکه های اجتماعی مورد توجه واقع شده است که گفته شده دارای ۱ پدر و ۳ مادر است.

گفته شده است که زن و شوهری که به علت نامعلوم بصورت طبیعی بچه دار نمی شدند تصمیم گرفتند از خواهران خود جهت داشتن بچه کمک بگیرند. بنابراین خواهر زن تخمک خود را اهدا کرد و خواهر شوهر هم رحم خود را در اختیار گذاشت تا کودک پرورش یابد. البته منطقی است که در این حالت زنی که به عنوان مادر واقعی این کودک نامیده می شود نقشی در تولید او نداشته است اما به هر حال خود را مادر اصلی این کودک می داند.


این کودک ۳ مادره در شبکه های اجتماعی مختلف خبرساز شده است.


بسیاری از کاربران معتقدند که حرکت این خانواده با تفکرات ادیان مختلف در تضاد است و در واقع زن و مردی که خواهر و برادر هستند بچه ای را تولید کرده اند که از نظر همه ادیان کار درستی نیست. عده ای از کاربران نیز معتقدند که این کودک در آینده دچار مشکل هویت می شود و ممکن است بین مادران این کودک نیز اختلاف بیفتد که مادر واقعی کدامیک است. به گفته آنان این اتفاق را حتی قانون نمی تواند حل کند.

منبع: اسپوتنیک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
    26 2
    با سلام واقعا ارزش خبري اين خبر در چيست؟ از شما تعجب مي كنم كه يك عمل غير شرعي را رواج مي دهيد و قبح شكني مي كنيد. از شما مشرقي ها بعيد بود.
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
    5 0
    حکم شرعی رحم اجاره ای چیست؟ این سؤال دو صورت دارد: 1- اینکه مراد، اجاره رحم زن به همراه تخمک اوست. یعنی نطفه مردی را در رحم غیر همسرش تزریق کنند تا وی از این طریق صاحب فرزند گردد. که بنا به فتوای بیشتر مراجع، تنها راه برای جواز این عمل، محرمیت موقت مرد صاحب نطفه با زنِ صاحب رحم است. 2- اینکه مراد، آن است که نطفه مرد و تخمک زنش را در خارج از رحم ترکیب و به دلیل عدم توانایی زن در بارداری، آن را به رحم زن دیگری تزریق نمایند. که مراجع عظام تقلید، در پاسخ به این سؤال، چنین اظهارنظر کرده اند؛ حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای: «این کار فى نفسه اشکال ندارد ولى باید از مقدمات حرام از قبیل نگاه و لمس حرام و غیر آنها اجتناب شود. به هر حال در صورتى که با این روش کودکى به دنیا بیاید ملحق به شوهر زنى که صاحب رحم است نمى‌شود بلکه ملحق به صاحب نطفه و به زنى است که صاحب تخمک است.» حضرت آیت ا... العظمی سیستانی: «این کار فی نفسه اشکال ندارد.» حضرت آیت ا... العظمی مکارم شیرازی: «هر گاه نطفۀ زن و شوهرى را در خارج از رحم با هم ترکیب کنند و در رحم شخص ثالثى قرار دهند، این امر ذاتاً جایز است؛ ولى چون غالباً مستلزم نگاه و لمس حرام است، تنها در موارد ضرورت مجاز است.» حضرت آیت ا... العظمی صافی گلپایگانی: «چنانچه ملازم با حرام از قبیل لمس و نظر نباشد، فی نفسه مانعی ندارد.» منبع:خراسان
  • سید SE ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
    4 0
    شیر تو شیر یا زن تو زن!؟؟
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
    7 0
    عجب خرتوخری بوده؛یه بچه از شیرخوارگاه میگرفتی؛جانت دربیاد هی....
  • مهدی IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
    6 0
    چون تخمک برای خواهر این زن بوده پس مادر این بچه خواهر این خانم هست .رحم فقط بستر پروش نوزاد یوده همسر این مرد نقشی در تولد این نوزاد نداشته پس مادر نیست وچون تخمک برای خواهر این زن بوده پس مادر واقعی او میباشد واین کار از نظر شرع حرام است
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
    5 0
    از دو مادر متولد شده نه سه مادر. مادر اصلی همان صاحب تخمک هست و این کار به نوعی حرام شرعی در اغلب ادیان هست .
  • P IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
    3 3
    جالبه !!! ماها که فکر میکنیم خارجی ها بی بند و بارن و زنا کار الان از طریق غیر مستقیم بچه دار شده در صورتی که اگر تفکر ما درست بود مرد میتونست راحت از طریق ارتباط با زنی دیگر بچه ایی داشته باشد و با همسر خود هم باشد !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس