کد خبر 796016
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
معلمان

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: 2500 میلیارد ریال اعتبار از طرف دولت روز گذشته برای پرداخت معوقات معلمان حق‌التدریس تخصیص داده شد و از امروز به تدریج به حساب معلمان واریز می‌شود.

به گزارش مشرق،  شاپور محمدزاده، اظهار داشت: 2500 میلیارد ریال اعتبار از طرف دولت روز گذشته برای پرداخت معوقات معلمان حق‌التدریس تخصیص داده شد و از امروز به تدریج به حساب معلمان واریز می‌شود.

وی در خصوص «گمانه زنی‌های مطرح شده پیرامون تغییرات در ساختار آموزش و پرورش»، گفت: فعلاً در حال جمع آوری نظرات مختلف و بررسی هستیم و تا 2 هفته آینده نتیجه آن مشخص می‌شود.

محمدزاده خاطر نشان کرد: تغییرات در ساختار آموزش و پرورش نیازی به تصویب شورای عالی آموزش و پرورش ندارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
    0 0
    چرا باید در اموزش و پرورش که مرکز اموزش هست برای یک دانش اموز در سال کمتر از یک میلیون هزینه شود. اما برای یک زندانی بالای 5 میلیون هزینه شود؟ آیا این هزینه ها در مراحل اولیه و برای پیشگیر از جرم انجام شود بهتر نخواهد بود. چرا هر روز جرایم در کشور بیشتر می شود؟ مطمئنا اگر یک ریال در اموزش هزینه شود در سالیان بعد 100 ریال از هزینه های دولت کمتر خواهد شد. و در اخر چرا باید معلم حق التدریس حقوق خود را بعد از یک سال دریافت کند؟ آیا این اموزش کارآمد خواهد بود؟ به امید روزی که اموزش و پرورش درک شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس