پهپاد شاهد

نیروهای جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین ۶ ساعته در گام نخست موفق شدند روستای «المشیرفه شرقی» را از اشغال عناصر تروریستی خارج کنند و به کنترل خود در بیاورند.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش سوریه، دفاعی ملی (سپر قلمون) و رزمندگان مقاومت حزب الله از صبح امروز با پشتیبانی جنگنده های روسی و یگان های پهبادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عملیات جدیدی را علیه عناصر تروریستی جبهه النصره در شمال استان حماه با هدف تامین امنیت جاده راهبردی «اثریا - شیخ هلال» آغاز کردند.

نیروهای جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین ۶ ساعته در گام نخست موفق شدند روستای «المشیرفه شرقی» را از اشغال عناصر تروریستی خارج کنند و به کنترل خود در بیاورند. در جریان آزادسازی این روستا حدود ۳۰ تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند.

همزمان با آزادسازی این روستا، نیروهای جبهه مقاومت به پیشروی ها در این محور ادامه دادند و با عقب راندن تروریست ها توانستند، روستای «الشاکوسیه» را هم به کنترل خود در آورند.

**برای مشاهده بهتر جزییات و اندازه اصلی نقشه، روی آن کلیک کنید**

در ادامه این عملیات، نیروهای جبهه مقاومت تمامی ارتفاعات حومه این روستا را هم از اشغال تروریست های جبهه النصره خارج کردند؛ در جریان پاکسازی روستای «الشاکوسیه» و ارتفاعات حومه ۲۰ تروریست به هلاکت رسیدند.

خبرها حاکیست، یگان های پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از دو هفته گذشته وارد منطقه شده اند به شدت در حال هدف قرار دادن مواضع تروریست های جبهه النصره در مناطق مرزی استان حلب و ادلب هستند.

به گزارش مشرق، نیروهای جبهه مقاومت با پشتیبانی جنگنده های روسی در حال پیشروی به سمت روستاهای «رسم الداب و الرهجان» هستند؛ یگان موشکی جبهه مقاومت هم به شدت در حال کوبیدن مواضع  تروریست ها است.

از محور شمال شرق و جنوب روستای «المشیرفه شرقی» خبر می رسد، نیروهای جبهه مقاومت خود را برای عملیات پاکسازی دو روستای «دوش، حسرات» آماده می کنند.

روستای «دوش» در اشغال تروریست های جبهه النصره و روستای «حسرات» در اشغال تروریست های داعش است؛ در مقطع فعلی فاصله نیروهای جیهه مقاومت  از این محور با فرودگاه «ابوظهور» حدود ۴۴ کیلومتر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سید IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    158 9
    درود بر پاسداران دلیروخسته نباشید به بچه های حزب الله
    • RO ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
      9 1
      و درود بی پایان به نیروهای سپر قلمون یا نیروهای حبیبیب سپاه (سردار شهید همدانی ) که توسط خود سردار آموزش دیده اند و تا حالا هم دارند با پیروزی های پی در پی در جبهه های مختلف می جنگند در کل حالا ارزش جنگی هر یک از آنها از صد تکاور دریایی یانکی ها و صهیونیست ها بالاتر است . به امید پیروزی روز افزون جبهه اسلام در جهان . یا حسین (ع)
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
      8 1
      یگانهای پهبادی را بفرستید سراغ پ ک ک جنایتکار
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
    41 7
    دمتون گرم شما که تو زمینه دفاعی احسنت دارید تو مبارزه با فساد علی الخصوص کله گنده ها هم کاری کنید.
  • محمد IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
    35 4
    درود و خسته نباشید به تک تک فرزندان اسلام حقیقی و محور مقاومت.
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
    30 4
    ایول
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
    24 5
    آفرین مشرق دلم محکم شد
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
    5 1
    خدا رو شکر خدا رو شکر خدا رو شکر
  • محمد GB ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
    10 1
    با تشکر از تمامی ارگان هایی که در زمینه امنیت ملت و منطقه مشغول هستند و خدا قوت به تمام مهندسان صنایع دفاعی کشور. در صورتی که پهپاد های ما ارتقاء پیدا کنند باید زحمت بیشتری هم کشیده بشه. در ضمن از این پهبادها برای شناسایی پژاک و دار و دسته ریگی استفاده بشه تا اونها هم ریشه شون خشکانده بشن عالی خواهد بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس