وزیر کشور

وزیر کشور گفت: استانداران باید از همه سلایق سیاسی در مدیریت استفاده کنند.

به گزارش مشرق، عبدالرضا رحمانی‌فضلی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه استانداران جدید و سابق ایلام اظهار کرد: از همه افرادی که در این مراسم شرکت کردند تقدیر می‌کنم.

وی بیان کرد: مروارید استاندار سابق ایلام توفیق خدمت به مردم استان یافت و قطعاً تلاش‌های او در تاریخ ایلام و ذهن مردم باقی خواهد ماند.

وزیر کشور ادامه داد: سلیمانی استاندار جدید ایلام از مدیران خلاق و دلسوز و اهل تعامل بوده و در استان چهارمحال و بختیاری توفیقاتی داشته است، دولت با مشکلاتی وارد کار شد و کار تنش‌زدایی در بین‌الملل را پیگیری کرده و برنامه‌ریزی دقیقی در داخل کشور داشته است.

این مسؤول اضافه کرد: دولت تجربه چهارساله‌ای دارد و برنامه‌ریزی خاصی شده تا مشکلات رفع شود و این روند قطعاً استمرار خواهد یافت، سیاست‌های دولت برای استانداران بحث توسعه استان‌هاست چون استان‌های کشور ظرفیت توسعه دارند.

رحمانی‌فضلی تصریح کرد: به مردم استان ایلام قول می‌دهم ایلام در مسیر پرشتاب توسعه قرار خواهد گرفت و هر سرمایه‌گذاری قصد سرمایه‌گذاری در کشور را داشته باشد قطعاً استان را انتخاب خواهد کرد.

وزیر کشور گفت: رشد استان ایلام در چهار سال گذشته مطلوب بوده و تلاش می‌شود استان در بخش‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... ارتقا یابد، تحقق اقتصاد مقاومتی یکی از برنامه‌های دولت بوده که توصیه رهبری را محقق کند.

وی ادامه داد: استان ایلام قطعاً در این راه یعنی تحقق اقتصاد مقاومتی پیشگام خواهد بود و دولت در این راه با ایجاد قرارگاه برنامه‌ریزی کرده و توفیقاتی را به دست آورده است.

این مسؤول با اشاره به تردد زوار در مرز استان ایلام اضافه کرد: در یک مقطع زمانی تا یک‌میلیون زائر از استان ایلام تردد کردند که برقراری نظم و امینت آنها قابل تحسین بوده که از شورای تأمین استان ایلام تقدیر می‌شود.

رحمانی‌فضلی با اشاره به ضرورت هماهنگی و تعامل استانداران در استان‌ها بیان کرد: مسائل حاشیه‌ای و رقابت‌های مخرب نباید جایگزین وحدت شود و طی چهار سال گذشته در سراسر کشور به این‌گونه عمل شده و باید در چهار سال جدید این روند باید استمرار داشته باشد.
وزیر کشور تصریح کرد: باید نمایندگان دولت در استان‌ها از همه سلایق سیاسی در راستای توسعه و پیشرفت کشور و استان‌ها استفاده کنند و این نیازمند همدلی بوده و استانداران باید محور همدلی باشند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس