01.jpg

در حملات هوایی جنگنده های سوری و روسی، مقر این گروه تروریستی به طور کامل منهدم شد و 70 تن از تروریست های کشته و زخمی شدند.

به گزارش مشرق، نیروهای ویژه اطلاعات جبهه مقاومت در عملیات شناسایی منحصر به فرد توانستند مقر اصلی گروه تروریستی « الترکستانی» را در استان ادلب شناسایی کنند و اطلاعات لازم را در اختیار نیروهای مشترک هوایی قرار دهند.

جنگنده های سوری و روسی هم پس از دریافت اطلاعات در آسمان استان ادلب به پرواز درآمدند و با حملات سنگین، مواضع گروه تروریستی « الترکستانی» را در شهر « جسر الشغور» در جنوب غرب ادلب در هم کوبیدند.

برای دیدن نقشه در اندازه بزرگ روی آن کلیک کنید

در حملات هوایی جنگنده های سوری و روسی، مقر این گروه تروریستی به طور کامل منهدم شد و 70 تن از تروریست های کشته و زخمی شدند؛ در جریان این حملات خسارت های سنگینی هم به تروریست ها وارد شد.

براساس اطلاعات به دست آمده، نام « ابو مهاجر اللیبی» یکی از سرکرده های ارشد گروه تروریستی « الترکستانی» در لیست کشته شدگان دیده می شود؛ وی یکی از عناصر و مغز متفکر این گروه تروریستی به شمار می آمد.

از سویی دیگر، جنگنده های سوری و روسی با هدف فلج کردن تحرکات عناصر تروریستی در جنوب استان ادلب و در نزدیکی مرزهای لاذقیه، مواضع تروریست ها را در جاده جسرالشغور و روستای القادریه هدف قرار دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
    7 1
    در محله جوبر و ترما در حومه دمشق بعلت ایجاد شبکه زیر زمینی تونل و کانال حملات ارتش سوریه ناموفق است بنظر بنده وارد کردن اب در اون منطقه کلید موفقیت است ارتش سوریه باید اون منطقه رو به اب ببنده تا موشهای فیلق الرحمن بیان بالا و مردانه بجنگن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس