کد خبر 778133
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۵
بازار گوشت

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه قیمت گوشت با شروع ماه محرم ثابت بوده و تغییری نداشته است، گفت: گوشت در این ایام به اندازه کافی عرضه می شود و مشکلی در این زمینه نیست.

به گزارش مشرق، درباره آخرین وضعیت بازار گوشت در ایام ماه محرم، اظهارداشت: قیمت گوشت گوسفندی ثابت بوده و افزایشی نداشته است.

وی قیمت هرکیلوگرم شقه بدون دنبه را برای مصرف کنندگان بین ۴۳ تا ۴۴ هزار تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه شرکت پشتیبانی امور دام به مناسبت ماه محرم برای هیات ها، تکایا و حسینیه ها سهمیه تخصیص داده است، افزود: نمی توانیم انتظار داشته باشیم در این ایام قیمت گوشت کاهش پیدا کند اما عرضه به اندازه کافی است و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

ملکی درباره اینکه آیا واردات گوشت به مناسبت ایام محرم افزایش داشته است؟، گفت: میزان واردات افزایش خاصی نداشته و گوشت به میزانی که نیاز هست وارد می شود.

وی قیمت هرکیلوگرم گوشت گرم گوسفندی وارداتی را ۳۳ هزار تومان اعلام و اضافه کرد: علاوه بر این گوشت گوساله منجمد برزیلی نیز در این ایام عرضه می شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • م د IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
    1 0
    خدا می داند من کارمند بازنشسته هستم دوماه است یک ابگوشت نتوانستم بخورم با اعضای خانواده به علت گرانی زیرا پول بازنشستگی خرج دانشگاه بچه ها می شود خدا برای این دولت نسازد
  • ممد خان IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
    1 0
    امروز دوم مهرماه است هنوز فیش بازنشستگان کشوری نوشته نشد ه است آقای وزیر کار در صحبت هایی نسنجیده قول داده بود که حقوق ها در بیست هشتم یا بیست نهم هر ماه واریز شود فقط یکبار واریز و بعد رها شد . خوب است برخی مسئولان محترم وقتی میکروفن خبرنگاران را می بینند جو گیر نشوند !!که این در شان یک وزیر انقلابی نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس