زاهدی

زاهدی گفت: با آغاز به کار مجلس، کمیسیون آموزش هفته آینده جلسه‌ای برگزار خواهد کرد که بر این اساس به جمع‌بندی نهایی برای تهیه گزارش می‌رسیم.

به گزارش مشرق، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به آخرین بررسی‌های صورت گرفته کمیسیون متبوعش درباره حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی، اظهار داشت: کمیسیون با تشکیل کمیته ویژه در این رابطه، با برگزاری جلسات ویژه به صورت جدی این موضوع را بررسی کرد.

وی افزود: پس از بررسی‌ها و توضیحات دستگاه‌های ذی ربط در کمیسیون آموزش‌اقدام به تهیه گزارشی خواهیم کرد که بر این اساس در صحن علنی مجلس شورای اسلامی نیز قرائت خواهد شد.

رئیس کمیسیون آموزش‌و تحقیقات مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: با آغاز به کار مجلس، کمیسیون آموزش هفته آینده جلسه‌ای برگزار خواهد کرد که بر این اساس به جمع‌بندی نهایی برای تهیه گزارش می‌رسیم.

زاهدی بر همین اساس اضافه کرد: طبیعتا گزارش کمیسیون آموزش به صورت جداگانه در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد چرا که کمیسیون عمران حادثه مذکور را بر مبنای فنی مورد بررسی قرار داده است ولی کمیسیون آموزش ابعاد آموزشی و آیین‌نامه‌ای را زیر ذره‌بین قرار داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس