محسنی اژه ای

سخنگوی قوه قضاییه گفت: بابت حادثه جانسوز واژگونی اتوبوس و جان باختن دختران دانش آموز اظهار تاسف می کنم و جا دارد دولت و وزارتخانه های ذیربط تدبیری داشته باشند که دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در صدوهفدهمین نشست خبری خود گفت: بابت حادثه جانسوز واژگونی اتوبوس و جان باختن دختران دانش آموز اظهار تاسف می کنم و جا دارد دولت و وزارتخانه های ذیربط تدبیری داشته باشند که دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

وی افزود: دولت با همه امکانات وارد شود و اقدام کند، دادستان هم وارد شده اما باید حتما اقدامات پیشگیرانه صورت گیرد.

اژه‌ای در بخش دیگری از سخنانش به موضوع کشتار مسلمانان اشاره کرد و گفت: امروز باید به حال سازمان های بین المللی به اصطلاح مدافع حقیوق بشر گریه کنیم که مسائل میانمار و سایر نقاط جهان را که اینگونه آواره و کشته می شوند را می بینند اما هیچ اقدام شایسته و بایسته ای را انجام نمی دهند.

وی تصریح کرد: امیدواریم مسلمانان خودشان قدمی بردارند چرا که به اینها امیدی نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناظر IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
    0 0
    در مشكلات خوبه كه دنبال علل واقعي تصادفات برويم .. انسان هاي مظلوم كشته شده تصادفات بعد سال 57 از كل امار شهدا ما بيشترند.1..از ساعت 2 شب حتما راننده اتوبوس عوض شود ///2//ازمايشات اعتياد رانندگان سيار شبيه گشت پليس باشه 3/دادن گواهي نامه به افراد مشروب خوار و بد اخلاق ممنوع شود .و گواهي نامه رانندگان بد اخلاق و مشروب خوار و معتاد در مرحله اول يك سال تعليق و در مرحله دوم باطل شود ..4/نشت گازوييل از تانكرها بيسار جدي گرفته شود.
  • ... IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
    0 0
    دستگاه هشدار دهنده خواب طراحي شده براي جلوگيري از خواب رفتن راننده اتوبوس خوبه كه استفاده ان اجباري بشه ..حتما حركت برخي اتوبوس ها نياز نيس در شبها باشه...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس