نوبندگانی

نوبندگانی گفت: معارضین سوری به دلیل آن که سرسپردگان غرب هستند و از جانب آنها تسلیح و تجهیز می شوند هم چاره ای جز تن دادن به خواسته آنها نیستند و به ادامه حضور بشار اسد تن می دهند.

 به گزارش مشرق، محمدجواد جمالی نوبندگانی گفت مقاومت ملت سوریه و همراهی ائتلاف متحدین دمشق متشکل از ایران و روسیه فضای تنفس را از تروریست های تکفیری را گرفت و اجازه سقوط دمشق را نداند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا ، اروپایی ها و رژیم های مرتجع عرب  به ویژه رژیم سعودی مدعی بودند که ظرف چند روز معارضین بشاراسد را از قدرت ساقط کرده و دمشق را فتح می کنند اما در عمل آنها پس از 6 سال جنگ تن به تن به هیچ نتیجه ای نرسیده اند.

وی در ادامه افزود: حمایت مردمی و مشروعیت قانونی در حوزه میدانی اجازه موفقیت را به دشمنان سوریه نداده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حامیان تروریست های تکفیری که گمان می کردند با مهندسی تروریسم می توانند به نتیجه دست پیدا کنند امروز نگران بازگشت تروریست های تکفیری به سمت مبداء هستند.

وی بیان داشت: اگرسوریه از این وضعیت نسبتا پایدار خارج شود قطعا کانون کشنده تروریست های تکفیری ایجاد خواهد شد که یاد آور صحبت های بشار اسد است که بانیان داعش نتیجه محصول خود را در اروپا برداشت خواهند کرد.

جمالی نوبندگانی گفت: معارضین سوری به دلیل آن که سرسپردگان غرب هستند و از جانب آنها تسلیح و تجهیز می شوند هم چاره ای جز تن دادن به خواسته آنها نیستند و به  ادامه حضور بشار اسد تن می دهند.

وی با اشاره به آزادی منطقه القلمون و اقامه نماز عیدقربان توسط بشار اسد در این منطقه گفت: رئیس جمهوری سوریه و ارتش سوریه گام به گام در حال پاکسازی مناطق مختلف خاک این کشور از وجود تروریست های تکفیری هستند و همین موضوع شکل گیری مذاکرات سیاسی را تسریع می کند.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس