کد خبر 767817
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
تیم کره جنوبی

کره‌ای‌ها برای دیدار روز پنجشنبه از دفاع قدرتمند تیم ملی ایران که هنوز گلی دریافت نکرده است، به شدت ترس دارند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های کره جنوبی و ایران در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 21 روز پنجشبه به وقت محلی (ساعت 16:30 به وقت تهران) در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار خواهد شد.

کره‌ای‌ها که بیش از یک هفته است تمرینات خود را برای مصاف با ایران آغاز کرده‌اند، در گزارش‌ها و تحلیل‌های رسانه‌های کره جنوبی نگرانی‌هایی برای دیدار برابر ایران دارند، به این دلیل که کره جنوبی در صورت عدم پیروزی مقابل ایران شانس کمی برای صعود خواهد داشت و از همین‌رو آنها به دنبال هر راهی برای پیروزی مقابل ایران هستند، آن هم برابر تیمی که در هشت بازی خود در مرحله گروهی گلی دریافت نکرده‌اند.

یکی از رسانه‌های کره‌ای در خصوص مصاف با ایران نوشته است: «نگرانی اصلی کادرفنی کره جنوبی برای مصاف با ایران، بابت خط دفاعی است، خط دفاعی که امکان دارد مقابل خط حمله سرعتی ایران که در ضدحملات بسیار خطرناک است، اشتباه کند، اما خوشبختانه جدا از لژیونرهایی که در خط هافبک و حمله بازی می‌کنند، سایر بازیکنان از یک هفته پیش در تمرینات حضور دارند. تمام عناصر دفاعی هم به خوبی در تمرینات شرکت کرده‌اند و اکنون هماهنگ‌تر هستند.

یکی دیگر از موارد حائز اهمیت در این بازی، خط دفاعی قدرتمند ایران است. کره جنوبی در خط حمله خود بازیکنان توانایی دارد و از این بابت نگرانی وجود ندارد، اما تیم ایران تا کنون گلی دریافت نکرده است و این کار را سخت می‌کند. عبور از دفاع ایران کار سختی است و مهاجمان و هافبک‌های کره باید راهی برای نفوذ پیدا کنند، چون در این بازی به شدت به گل نیاز داریم».

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
    7 1
    کره نباید به جام جهانی روسیه برود
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
    2 1
    نتیجه مدیر خوب - سرمربی خوب - مدیریت خیلی تاثیر دارد
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
    2 2
    به زمان و زمین میزنن ها !!! من نگران جان بازیکنان شدم!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس