کد خبر 767636
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
بوکس

دبیر سابق فدراسیون بوکس گفت: باید یک خون تازه‌ای در فدراسیون بوکس تزریق شود و این تغییرات واقعا نیاز است.

به گزارش مشرق، امیر دلشاد در مورد عیادت سرپرست فدراسیون بوکس از وی گفت: هفته گذشته طبق تصمیم پزشکان ناچار شدم از ناحیه چشم تحت عمل جراحی قرار بگیریم و به همین دلیل داوئری سرپرست فدراسیون بوکس به همراه برخی از دوستان به ملاقات من آمدند. واقعا حضور این دوستان باعث خوشحالی من شد و کاری که ناطق نوری باید انجام میداد را این دوستان انجام دادن، بنده 24 سال برای ناطق نوری کار کردم و کاری که او باید انجام می‌داد را داوری و نهرودی، انصاری و ... انجام دادند. به هر حال او انسانیت خود را نشان داد و از همه دوستان که به ملاقات من آمدند تشکر می‌کنم.

وی در ادامه افزود: با حضور سرپرست جدید فدراسیون باید یک ساختار جدیدی در فدراسیون بوکس تشکیل شود. در واقع باید یک خون تازه‌ای در این فدراسیون تزریق شود و این تغییراتی که در حال رخ دادن است واقعا نیاز فدراسیون بوکس است. باید به سرپرست جدید فرصت بدهیم. 

دبیر سابق فدراسیون بوکس در ادامه عنوان کرد: یکی از چالش‌های بوکس کمیته داوران است. من این معضل بزرگ را به سرپرست جدید اطلاع دادم. واقعا در بخش داوری سر و سامانی وجود ندارد. فرزاد صادق پور به عنوان رئیس کمیته داوران فعالیت می‌کند اما او همیشه مدعی است که در برگزاری مسابقات مشخص نیست که چه کسی داوران را برای قضاوت به مسابقات دعوت میکند. انشالله سرپرست جدید فدراسیون بوکس یکی یکی این مشکلات را حل کند تا بعد از سال‌ها بوکس یک سرو سامانی بگیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس