خبرویژه

یک سایت حامی دولت شیوه لابی معاون وزیرکار را فاش کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه های خود نوشت:

به نوشته سایت انتخاب به نقل از فایل صوتی یکی از معاونین وزیرکار، این معاون در جمع رؤسای استانی سازمان تأمین اجتماعی می‌گوید: مدیران محترم سازمان، تک تک شما با فرد یا افرادی از مجلس، ارتباط دوستانه دارید، خواهش می‌کنم از تمام ظرفیت موجود خود استفاده کنید...

اگر خدای نکرده ثبات مدیریت متزلزل شود این دومینو می‌تواند تا خیلی از جاها ادامه پیدا کند و خیلی از من و شما را دچار تزلزل بکند.


وی اضافه می‌کند: خواهش می‌کنم؛ التماس می‌کنم این دو هفته هیچ کاری که ممکن است یک نماینده آزرده‌خاطر بشه، موجب حساسیت و دلخوری نماینده بشه انجام ندهید...

اگر قرار است هر کاری انجام بدهید که موجب عصبانیت نماینده‌ها بشود تو را به خدا این دو هفته انجام ندهید.


وی در بخش دیگری از اظهاراتش خواستار «انجام کارهای مثبت در هفته آتی شده» و می‌گوید: التماس می‌کنم که اگر قرار است کار مثبتی را در ماه‌های آینده انجام دهید، در این دو هفته که زمانها زمانهای طلایی است انجام دهید.


این معاون تشکیل ستاد برای رأی‌آوری وزیر کار را دستور مستقیم رئیس سازمان تأمین اجتماعی دانسته و افزوده است: ما از هفته گذشته که دکتر نوربخش دستور داده‌اند ستادی تشکیل شده است که من صمیمانه از ایشان تشکر می‌کنم هر روز صبح جلسه داشته‌ایم در این موارد و هر روز این مسائل رو رصد و تک‌تک درخواست‌های مربوط به نمایندگان را پیگیری می‌کنیم. ولی این کفایت نمی‌کنه.

اطلاعاتی که من دارم خیلی صریح و شفاف خدمتتان میگم، هنوز ما را اقناع نکرده است که بتوانیم مدعی این باشیم که وزیر با رأی بالا و با اقتدار از صحن مجلس بیرون خواهد آمد.


وی ادامه داده است: خواهش می‌کنم زنگ بزنید، استدعا می‌کنم این دو هفته نماینده‌ها را ول نکنید. این ۱۰ روز خیلی از اتفاق‌ها در مجلس ممکنه بیفته!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    3 17
    بسیار خوب داره از دولت نهم ودهم یاد میگیره
    • IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
      0 0
      حرف مفت نزن خواهشا 4 سال دولت و مجلس تو دستتونه دیگه اگه بازم از دولت احمدی نژاد بگی بهت میخندند
  • محمود IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    12 0
    هرکاری میخوایدبکنیدخون شهدایخه تون رو میگیره انشالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس