حجاج ایرانی

نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت تصریح کرد: با وجود همه جوسازیها، تاکنون شرایط نسبتاً خوب و مطلوب بوده زائران ایرانی به‌راحتی سرگرم عبادت و زیارت در دو شهر مدینه منوره و مکه مکرمه هستند.

به گزارش مشرق،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر در نشست شورای مدیران بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره اظهار کرد:  همه دست اندرکاران و کارگزاران حج  وظایف و مسئولیتهای محوله را با جدیت پیگیری کنند.

وی ادامه داد: کارگزاران حج تا اعزام آخرین کاروان زائران ایرانی درمدینه باقی بمانند و خدمات رسانی در بخشهای مختلف همچون گذشته انجام شود.نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت تصریح کرد: با وجود همه جوسازیها، تاکنون شرایط نسبتاً خوب و مطلوب بوده زائران ایرانی به‌راحتی سرگرم عبادت و زیارت در دو شهر مدینه منوره و مکه مکرمه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکربا اشاره به اینکه زائران ایرانی درسلامتی و آرامش به‌سرمی‌برند ، ابرازامیدواری کرد با وجود گرمی هوا با تدابیر اندیشیده شده ایام تشریق نیز به خوبی بگذرد و حاجیان ایرانی به سلامت به کشور بازگردند.

در این جلسه معاونین فرهنگی، اجتماعی ، توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی و مدیریت بازرسی از تمهیدات پیش‌بینی شده برای ارائه خدمات به کاروانهای ایرانی که تا 30 مرداد ماه وارد مدینه خواهند شد، گزارش دادند و نماینده ولی فقیه تصریح کرد: نیروهای با تجربه در هر حوزه دقیقا مسائل را رصد کرده و به موقع در حل مشکلات احتمالی اقدام لازم را به‌عمل آورند.

وی تاکید کرد: خدمات رسانی به زائران باید با جدیت ادامه یابد و تلاش شود که افتی در کارها ایجاد نشود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • SA ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
    0 0
    فقط بعضی هتل خیلی دور از حرم و با اتوبوس رفت و آمد صورت میگیرد. بعضی وقتها فاصله آمدن اتوبوس بیش از 30 دقیقه طول می کشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس