کد خبر 763939
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
قوچان نژاد

مهاجم ایرانی هیرنفین پس از آنکه در هفته اول لیگ برتر هلند به نتیجه تساوی رضایت دادند، گفت: وقتی شما ۲ بر صفر جلو هستید و در نهایت بازی مساوی می‌شود آن لحظه تلخی است.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت کانون هواداران هیرنفین، تیم فوتبال هیرنفین امشب در اولین میزبانی خود را در این فصل مقابل هراکس قرار می‌گیرد و این در حالی است که هیرنفین در اولین دیدار خود در این فصل هفته گذشته مقابل خرونینگن به نتیجه تساوی 3 بر 3 رضایت داد.

رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ایرانی و گلزن هیرنفین درباره بازی اول تیمش گفت: وقتی شما در بازی 2 بر صفر جلو هستید و سپس نتیجه 3 بر 2 می‌شود و در نهایت تساوی واقعا لحظه تلخی است اما در روز بعد این بازی شما آن را فراموش می‌کنید و در مسیر درستی قرار می‌گیرد. به نظرم ما در ابتدای بازی مقابل خرونینگن عالی ظاهر شدیم.

وی افزود: تیم ما در بازی امشب مقابل هراکلس با اعتماد به نفس بالا آماده است. آنها نتیجه خوبی را در هفته اول و در خانه خودشان مقابل آژاکس به دست آوردند. ما طبق معمول کار خودمان را انجام می‌دهیم تا به هدفمان برسیم.

مهاجم ملی‌پوش کشورمان در پایان گفت: همه بازیکنان انتظار دارند تا در بازی امشب بار دیگر بتوانند آتش درون خود را خاموش کنند شما این انگیزه و شوق را می‌توانستید در تمرینات امروز بچه ها  ببینید. همه ما آماده این بازی هستیم و این امری خوب است. من و همه بازیکنان انگیزه دارند به همین خاطر امشب تلاشمان را خواهیم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس