کد خبر 762429
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۵
شبکه‌های اجتماعی نمایه

گردشگر انگلیسی که پس از فریب دختر نوجوان در شبکه‌های اجتماعی، با او قرارملاقات گذاشته بود، پیش از رسیدن به محل مورد نظر دستگیر شد.

به گزارش مشرق، گردشگر انگلیسی که پس از فریب دختر نوجوان در شبکه‌های اجتماعی، با او قرارملاقات گذاشته بود، پیش از رسیدن به محل مورد نظر دستگیر شد.

مرد ۳۴ ساله که در سفر به «نیوساوت ولز» استرالیا و از طریق فضای مجازی با دختر ۱۳ ساله آشنا شده و ارتباط برقرار کرده بود، نمی‌دانست که پلیس سایبری استرالیا او را شناسایی کرده است.

ازسوی دیگر دختر نوجوان که براحتی فریب خورده بود در یکی ازمحل‌های شهر سیدنی با او قرار ملاقات گذاشت اما زمانی که سر قرار رسید، مأموران پلیس مرد تبهکار را دستگیر کردند.

در بررسی تلفن همراه این تبهکارجنسی، تصاویر غیراخلاقی چندین دختر جوان و نوجوان پیدا شد که تحقیقات تخصصی پلیس دراین باره ادامه دارد. این درحالیست که مأموران احتمال می‌دهند با یک تبهکارجنسی روبه‌رو هستند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ا IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
    2 0
    الان باید بعد از این خبر و خبر مادر بیرحم امریکایی که بعد از جنایت قاتل ۹۰۰ تومنی و...گذاشتی مثلا باید خیالمون راحت بشه بگیم تو کشورهای ثروتمندم این اتفاقات میفته فقط تو ایران نیست,اینا که به گفته امثال شما از اول بی عاطفه و حروم زاده بودن پس ایرانیهای با عاطفه حلال زاده شیعه چشونه.
  • محمود IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
    3 0
    اینجوری قبل از خلاف، مجرم رو دستگیر میکنن نه اینکه بعضی کشورها مجرمی که 130 تا شاکی داشته را بعد از چندماه آزاد میکنن که نوزاد هشت ماه را به قتل برسونه
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
    1 1
    دخترها به دلیل روح پاکی که دارند قادر نیستند کلاه بردارها و حقه بازها و حیوان صفت ها را شناسایی کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس