کد خبر 753493
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
فیلم/ پیام یک مسلمان انگلیسی برای ایرانی ها

قصه جذاب «فیلیپ واردینگتون»، مسلمان انگلیسی و پیام جالبش برای مردم ایران .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    18 4
    شانس آوردیم مسافره و فارسی بلد نیستش بقیه چیزا ببینه
  • حسین PL ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    21 1
    اسلام یکی‌ مثل من کجا و نماز و تقوای یک نفر مثل این بزرگوار کجا..... تو شرایطی که از کودکی همه چیز بهمون یاد داده شده و شرایط برای انجام واجبات و ترک بسیاری از محرّمات فراهم بوده باز کاهلی می‌کنیم . نماز و عباداتی که این عزیز در شرایط سخت بجا میا‌ره از نماز یکی‌ مثل من صدها و هزاران برابر بالاتر هست.
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
      8 1
      شما هم نگران نباش همین که تو اینجا داری زندگی میکنی بخشی از گناهانت امرزیدس. اون بابا هم اجرش با خدا و رحمت به خودشو و خانوادش ولی معلوم نیست واقعا چی کارس. در کل کس نمیداند درین بحر عمیق سنگ ریزه قرب دارد یا عقیق نا امید نباش
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    18 1
    ای والله حال کردم
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    21 2
    بدانید ما آقای بزرگواری داریم به نام سلمان که نام قبلیش روزبه بود و پیامبر صلی الله علیه و آله نام او را ارتقاء بخشید و سلمان نهاد . برای احترام به والدین خیلی کارها می شود کرد . پیامبر فرمود : أنا و علی أبوا هذه الأمة یعنی : من و علی پدران این امتیم . اینان پدران معنویمان در دنیا وآخرتند ، اما والدین غیر مسلمان در آخرت رابطه ای با فرزندان مسلمانشان ندارند .
  • دکتر گاوچرون از کومور IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    29 10
    عزیزانی که مثل من خیلی خستن نوار ویدیو رو بکشن جلو و فقط زیرنویس ها رو بخونند در عرض یک دقیقه تموم میشه .... الحاصل اینکه درباره اسلام حرفای خوبی زد ولی درباره ایران شعار داد. فقط تو حرم ها رفته برای همین حال و هواش خوب بوده. دیگه محله معتادان عزیز نرفت که. خدا کنه نشنوه که تریاکم آزاد شده :))
  • فاطمه IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    25 38
    سلام و عرض ادب و احترام خوشحالم در بهشتی زندگی می کنیم که متاسفانه قدرش را نمیدانیم حضرت آدم نیز با فریب از بهشت برین بیرون رانده شد بنابراین دست خود ماست که معتاد باشیم یا پیرو اهل بیت که بهترین ها را برای ما به ارمغان آورده اند انسان در هر کجای کره ی خاکی که باشد میتواند خوب و بد را از هم تشخیص دهد،منتها عده ای حتی با دیدن چنین ویدئویی که با این همه احساس بیان می شود ؛به سخره می گیرند اگر نعمت ها را فراموش کنید پستی ها به سراغتان می آید سخن راست را مرد میزند نه نامرد های زمانه که خیلی خسته از کار زمانه !!!!!!! نوار ویدئو رو میکشن جلو و به قول خودشان در عرض یک دقیقه زیر نویس ها تمام میشود کلام آخر اینکه : خب باید بگوییم چه اعتقاد و منش و دیدگاهی دارند کسانی که چنین تصاویری را میبینند اگر مثل وهابیون باشند که چاره ندارند جز سر این بنده خدا را ببرید
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    20 1
    عزیزم چقدر احساسات پاک و عمیقی داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس