کد خبر 752974
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۰
خبر ویژه

وزیر بهداشت می‌گوید ۸-۹ سال برای امنیت خود و خانواده‌اش خودروی پورشه خریده است.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه های خود نوشت:

قاضی‌زاده هاشمی که از وزرای هزار میلیاردی کابینه است در گفت‌وگو با روزنامه شرق و درباره پولدار بودنش اظهار داشت: من از روز اول، تأیید کردم که پولدار هستم.

نگفتم که ندارم. الان هم نفی نمی‌کنم. معتقد هستم که اگر کسی سرمایه‌دار است، اصل باید بر این باشد که از کجا و از چه مسیری آورده. خیلی از کسانی که دیگران را متهم می‌کنند، این رفتارشان ناشی از تفکراتی است که اسلامی نیست و ما سابقه آن را در بحبوحه انقلاب، به خوبی می‌شناسیم و می‌دانیم و دیدیم. خودشان نگاه کنند به زندگی شخصی‌شان یا زندگی کسانی که معلم‌شان هستند.

ببینند چه بخشی را از مسیرهای نامشروع کسب کردند که البته خودشان فکر می‌کنند مشروع است. آنچه در زندگی ما هست، سر سوزنی از مسیر غیرقانونی و غیرشرعی به دست نیامده. برای آن زحمت کشیدیم. در عین حال هم ارزشی برای آن قائل نیستیم. مهم سبک زندگی است که سبک زندگی ماها، تربیت بچه‌هامان و حیطه فعالیت ما، کاملاً مشخص است.


وی افزود: من هیچ کار غیرپزشکی نکردم؛ یعنی اگر درآمدی داشتم پول رفته در بانک و منطق من این بوده که...


وزیر بهداشت درباره تعبیر «وزیر پورشه‌سوار» هم گفت: من فکر کنم ۸-۹ سال پیش نمی‌دانستم که وزیر می‌شوم. آن موقع دنبال ماشین می‌گشتم. ماشین پرادو داشتم، ولی پرادوها زود چپ می‌کرد. دنبال همین ماشین‌های شاسی‌بلند بودم که گفتند این بهترین ماشین است (پورشه) که من هم خریدم، آن موقع حدود ۲۰۰ میلیون تومان.


قاضی‌زاده هاشمی گفت: هنوز هم دارم. داشتنش هم حکایتی جالب است. من از روزی که وزیر شدم تا الان، یک ثانیه هم پشت آن ماشین ننشسته‌ام. معتقدم که مسئولیت، بالاخره ضرورت‌هایی را ایجاب می‌کند و یک مسئول نمی‌تواند آن طوری رفتار کند که قبل از دوران مسئولیتش هست.

و از آن طرف با وجود فشاری که همسرم داشت، برای اینکه آن را بفروشم؛ از ابتدا هم راضی نبود و می‌گفت همین ماشینی که هست خوب است. من می‌گفتم ما به جاده می‌رویم و بالاخره باید ماشین امن باشد.

من که پول دارم، دلم هم که می‌خواهد. وقتی نخرم یعنی نفاق دارم، آن هم به خاطر حرف دیگران. این چیزی که متاسفانه در کشور شایع است. به هر حال با وجود اینکه ایشان اصرار می‌کرد، من تا امروز آن را نفروختم، نمی‌فروشم هم.

دلیلش هم یکی، همسایه‌هاست. اگر من در ابتدای مسئولیتم آن را می‌فروختم. فکر می‌کردند من وزیر شدم و حالا می‌خواهم ریا کنم. یکی از دلایل  هم پسرم  است. نمی‌خواستم قضاوتش راجع به پدرش این باشد یا به نحوی آموزش ببیند که باید ریاکاری کند. بالاترین آسیبی که به کسی ممکن است وارد شود، دچار نفاق شدن و ریاکاری است.


سخنان وزیر بهداشت چند وجه دارد. یک نکته، «پولدار شدن» ایشان است و منطقا این سؤال پیش می‌آید که آیا مسیر پولدار شدن در حد چند هزار میلیارد تومان برای همه فراهم است؟ ثانیا آیا این حق همه شهروندان و خانواده‌های آنهاست که خودروی ایمن داشته باشند یا این حق مختص یک قشر و طبقه خاص پولدار است؟

آیا بیش از ۲۰ هزار نفری که سالانه در تصادفات خودرویی جان خود را از دست می‌دهند، شایسته داشتن خودرو و جاده ایمن هستند یا خیر؟ اگر جناب وزیر ماشین شاسی‌بلند پرادو را هم قابل نمی‌دانند و به کمتر از پورشه کاین (خودروی اشرافی میلیاردی) رضایت نمی‌دهند، پس مردم پراید سوار چه باید بکنند؟


چرا وزیر بهداشت از وزرای میلیاردر راه و شهرسازی یا صنعت نمی‌پرسد که برای امنیت مردم چه کار کرده‌اید؟!


وجه بعد، توجیه اشرافیگری با نفی «نفاق» است. در کدام قاموس اسلامی وارد شده که اشرافیگری و تجمل و زندگی متمایز از مردم، چاره نفاق است؟! آیا امیرمومنان و سایر ائمه(ع) که توان زندگی اشرافی را داشتند، به اندازه جناب وزیر دین‌شناس نبودند که برای مبارزه با نفاق، به سبک زندگی اشرافی و تجمل‌گرایانه روی کنند؟ کجای دین آمده که برای جلوگیری از نفاق، باید اشرافیگری پیشه کرد؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 53
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 43
  • IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    56 27
    خوب جناب وزیر که گفتن نه سال پیش خریدن که البته برای یک جراه به نام چشم چیز عادی است حالا کسی که به واسطه شغلش صاحب ثروت مشروع شده و از آن استفاده کرده وقتی که وزیر شده یهو مثلا پیکان سوار شود آن موقع نمی گفتید این ریاکار تا دیروز پورشه سوار میشد الان که وزیر شده پیکان سوار می شود
    • دقیق DE ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
      5 11
      دوست عزیز درجواب شما باید عرض کنم که درمرحله ی اول اگر این جناب فقیر البته فقر ایشان دردو رده خلاصه میشود اول اینکه ایشان فقیربودنشان را از نظر ثروتی **اگر کلمه ی فقیر را بکار بردم** درمقایسه کردن مثلا با راکفلر و امثالهم است که خُب فقیرمحسوب میشوند این اول .دوم فقروفقیربودنشان با اینکه پزشک هستند و ازروی خوش شانس و حادثه وزیر هم تشریف دارند برمیگردد به نوع تفکرشان انهم ازنوع اسلامی اش و تمامی مراحل ثروتمند شدن وثروتمند بودن در اسلام و مراحل رسیدن به ثروت با بکاربستن و موبمو به اجرا دراوردن و مجری بودن به قانون تملک و انباشت ثروت .این دو .... سوم درخصوص دلیل و برهان شما برای تبرئه ومبرا کردن چه ایشان و چه کسی دیگری اینکه عزیزخوب اگر ایشان همان زمان که ثروتمند بودند که البته تا این حد نبودند مثلا پیکان و یا ژیان سوار میشدند بازهم ریا کرده بودند واگر بالعکس مثلا کادیلاک سوار میشدند بازهم نمیشد گفت ریا بلکه باید گفت فخر و کبرو وفروختن و نمایش دادن خود درمقابل ضعفا و اگر هم امروز سوار پراید و یا همین اتومبیل هائی که زحمت ملک الموت را کمتر کرده سوار بشوند بازهم ریا کرده اند و دارند هم خودشان گول میزنند وهم فقرارا و دلیل منطقی اسلامی بسیار دارم ولی فکر کنم اگر تا همین اندازه رادارتان قوی باشد خواهید گرفت و تجدید نظری در افکار خودتان درخصوص ثروت و ثروتمند شدن در اسلام را متوجه میشوید و اگر هم که رادارتان مشکل داشته باشد اولآ امیدوارم رفع اشکال شود به لطف خدای متعال وبا داشتن لیاقتتان از جانب خداوند واگر هم فعلا بایستی بیشتر در تعمیرگاه و یا مکانی که تعمیرکار رادار است بمانید بمانید و هرچه زودتر رفع اشکال شود وبا یک رادار کاملا خوب و استاندارد و الهی درهمه ی جهات زنده گی تان خوب و دقیق بکار گرفته شوید وتا همین مقدار کفایتتان میبینم . موفق و منصور باشید درراه اسلام محمدی و حسینی . یا علی مددی
    • IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
      31 17
      من کاری به ثروتش ندارم چون ثروت یه چیز شخصی هستش..از چه راهی هم در اورده بازم به من ربطی نداره چون مملکت نهادهای نظارت داره که باید ممر درامد مردم را بررسی کنند...لیکن ایشان وزیر شایسته ای هستند چون هم همیشه رک وراست حرفش رو زده...هم از اول گفته اقا من اینم...به نظر حقیر این ها همش جو سازی هستش ..چون رئیس جمهور از ایشان تعریف کردند حالا دارن تخریبش میکنند.
    • رضا IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
      19 20
      مسئله اینه این ثروت بخاطر 10 سال انحصار لیزیک چشم که فقط در اختیار اقا بود بدست امد
    • ماني IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
      22 1
      البته براي جراه ها پورشه اشكالي نداره ولي خوب ايشان جراح هستند مجيد جان نه جراه !!! فارسي را پاس بداريم !!!
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
      4 1
      به دقیق - فرق جمع کردن مال را با تولید ثروت را بفهمید. اسلام از مال اندوزی بیزار است. اما . اسلام با تولید ثروت مخالف نیست. حدیثی به زبان فارسی از امام صادق علیه السلام: هر كه درم اندوزد، جزايش دوزخ باشد آنچه اسلام با آن مخالف است فرهنگ ثروت اندوزی است. فرهنگ لوکس گرایی و اشرافیت است. اینکه کسی که ده برابر قشر فقیر جامعه درآمد دارد پولش را سوار پورشه سواری کند و عده ای نان نداشته باشند بخورند را اسلام مخالف است. اسلام به آن ثروتمند می گوید آن چه نیاز داری را استفاده کن و آنچه نیاز نداری را به کار انداز. تویی که پورشه سوار می شود احتمالا سمند برایت کافیست. سوار سمند بشو و مابه التفاوت آن را برای تولید اشتغال به کار بینداز. یا به براداران مسلمانت قرض الحسنه بده. یا انفاق کن. اما حق نداری ثروت را را راکد نگاه داری. این مساله مهمی است که خیلی ها متوجه نیستند و خیال می کنند اسلام با خود درآمد زیاد داشتن مشکل دارد! در حالی اسلام خودش مشوق تولید ثروت است. امام علی علیه السلام الگوی یک سرمایه دار مسلمان است. او با کار تلاش خودش از ثروتمندترین مردان زمان خودش بود. یکبار درآمد سالانه اش را در کیسه های جمع کرد و روی آنها نشست و به طلحه و زبیر گفت اینها صد هزار درهم است که همه اش حلال است و احدی حقی در آن ندارد . اما این درآمد چه می شد؟ همه صرف می شد یا برای توسعه فعالیتهای جدید یا وقف می شد و یا انفاق. این فرهنگ اسلام است. مبارزه با راکد ماندن ثروت و مصرف گرایی. نه با تولید گرایی و تولید ثروت. فکر می کنید دلیل اصلی تورم همزمان با رکود چیست؟ این همه گرانیها و فشارها و رکودها فقط به دلیل است که عده ای سرمایه داری سرمایه های خود را به جای آنکه در مسیر تولید به کار اندازند صرف لوکس گرایی و تجمل پروری می کنند. آن کسی که می تواند کار خود را با سمند راه بیندازد اما می رود پورشه می خرد، به اندازه اختلاف قیمت این دو ، ثروت را راکد کرده است. این فرد میتوانست سوار پیکان شود و بقیه پول خود را را صرف سرمایه گذاری مفید بنماید.
  • IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    25 24
    وزیر بهداشت نمی خواهد بفهمد که کسی با درآمد زیاد وی مشکل ندارد. اما با خرج کردن این درآمد و ترویج مسابقه تجمل و اشرافیگری مشکل داریم
    • محمد IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
      0 1
      دوست عزیز اولا اینکه این تجمل و اشرافیگری تعریفش از نظر همه یکسان نیست، ممکنه از نظر یکی سانتافه سوار شدن اشرافیگری باشه از نظر کس دیگه بنز و پورشه سوار شدن! در ثانی والا ما که پولمون به خریدن چرخ ماشین جناب وزیر هم نمیرسه و قصدم هم دفاع از شخص وزیر نیست، کلی عرض می کنم، اینکه هر کسی اختیار پول و ثروتی که در اختیارش هست رو داره و مختاره هر جور که دلش می خواد خرج کنه، یکی میره ماشین با کیفیت می خره، یکی در زمینه های دیگه سرمایه گذاری می کنه، یکی هم میره کار خیر می کنه! این به من و شما مربوط نمیشه که چرا کسی که پولش بیشتر از ماهاست چرا مثلا رفته فلان ماشین رو خریده. در این موارد اصل حلال و مشروع بودن کسب اون ثروت و پوله که باز هم تشخیصش برای من و شما به این راحتیا نیست
    • محمد IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
      0 1
      دوست عزیز اولا اینکه این تجمل و اشرافیگری تعریفش از نظر همه یکسان نیست، ممکنه از نظر یکی سانتافه سوار شدن اشرافیگری باشه از نظر کس دیگه بنز و پورشه سوار شدن! در ثانی والا ما که پولمون به خریدن چرخ ماشین جناب وزیر هم نمیرسه و قصدم هم دفاع از شخص وزیر نیست، کلی عرض می کنم، اینکه هر کسی اختیار پول و ثروتی که در اختیارش هست رو داره و مختاره هر جور که دلش می خواد خرج کنه، یکی میره ماشین با کیفیت می خره، یکی در زمینه های دیگه سرمایه گذاری می کنه، یکی هم میره کار خیر می کنه! این به من و شما مربوط نمیشه که چرا کسی که پولش بیشتر از ماهاست چرا مثلا رفته فلان ماشین رو خریده. در این موارد اصل حلال و مشروع بودن کسب اون ثروت و پوله که باز هم تشخیصش برای من و شما به این راحتیا نیست
    • محمد IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
      0 1
      دوست عزیز اولا اینکه این تجمل و اشرافیگری تعریفش از نظر همه یکسان نیست، ممکنه از نظر یکی سانتافه سوار شدن اشرافیگری باشه از نظر کس دیگه بنز و پورشه سوار شدن! در ثانی والا ما که پولمون به خریدن چرخ ماشین جناب وزیر هم نمیرسه و قصدم هم دفاع از شخص وزیر نیست، کلی عرض می کنم، اینکه هر کسی اختیار پول و ثروتی که در اختیارش هست رو داره و مختاره هر جور که دلش می خواد خرج کنه، یکی میره ماشین با کیفیت می خره، یکی در زمینه های دیگه سرمایه گذاری می کنه، یکی هم میره کار خیر می کنه! این به من و شما مربوط نمیشه که چرا کسی که پولش بیشتر از ماهاست چرا مثلا رفته فلان ماشین رو خریده. در این موارد اصل حلال و مشروع بودن کسب اون ثروت و پوله که باز هم تشخیصش برای من و شما به این راحتیا نیست
  • IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    24 15
    انسان دست بر دارید در حالیکه 80 درصد مردم در فقر زندگی می کنند بعد در جامعه اسلامی با الگوی علی و ادعای مسلمان بودن این توجیه ها جز دروغ و راه غلط را نشان جامعه دادن چیز دیگری نیست
  • علی IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    41 31
    اینهمه دشمنی و عداوت ! مردم این دولت را انتخاب کرده اند و آقای روحانی این وزیررا . چرا وقتی ایشان در دورترین مناطق کشور بیماری را رایگان عمل میکند سایت شما وروزنامه کیهان ذکری از آن نمی آورید . اگر یک فرد عادی در تهران همین امروز پرایدش را بفروشد و یک پورشه بخرد هیچ کس از او نمی پرسد از کجا آورده ای . بیایید کمتر ایراد بنی اسراییلی بگیرید و کمتر " بذرپاشی !" کنید.
    • IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
      1 0
      بذار خوش باشن
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    19 8
    عجب مقاله مسخره ای.. یعنی جناب وزیر پولدار باید برای همه ماشین پورشه بخرد چون خودش پورشه دارد. اگر ثروتش را قایم کند واویلا حالا که راست میگوید وامصیبتا.. بعدشم ببخشیدا امامان عالی مقام دینی قابل مقایسه نیستند با کسی.. آنهم مسولان کنونی..به نظرمن صحبتهای وزیر منطقی بود ولی ایرادهای مقاله خیلی نابجا و ضعیف.. بله هزار میلیارد ثروت بسیار زیادی است آنهم وقتی فقط از کار پزشکی به دست آمده باشد
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    23 18
    آقای وزیراین همه محرومیت درجامعه شمارامجاب نکرده بخشی ازصروت خودرادرراه محرومان هزینه کنید؟
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
      0 0
      ببخش قلب بزرگ میخواد نه جیب پر پول ...ادما هر چی پولدارتر میشن به مراتب خسیستر و حریص تر و مال اندوز تر میشن البته اسثناء هم هست ولی واقعا مرفهان بی درد بی دردهستن و خسیس
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    8 1
    اجب
  • IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    18 18
    وزیری که نتواند یک انتخابات نظام پزشکی را مدیریت کند و پیش بینی کند که ممکن است سرور نتواند همزمان به متقاضیان پاسخ دهد و برای ثروت اندوزی خود و .. دلائل توجیهی بیاورد و ...
    • IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
      11 1
      وقت ایشان برای اداره امور قارونی شان بیشتر نیست تقصیر بادمجانچی های ایشانن است
  • IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    13 5
    غير از بند آخر، مابقي انتقادات بيشتر رنگ و بوي سياسي دارد و بوي دلسوزي و ... از آن نمي آيد.
  • مجید IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    8 16
    حالا شما فکر کنید این وزیر سرمایه دار می خواهد به درد تهی دستان وفقیران رسیدگی کند !!! آیا کسی که خود درد ورنج فقیری ونداری وگرسنگی را نچشیده باشد می تواند با مردم همنوایی کند ؟ اغلب وزاری کابینه ازطبقه سرمایه دار هستند .
  • محمد IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    12 8
    اینقدر برا ایراد گرفتن چیزی ندارید بگید که ایراداتتون شده مثل یک بچه 5 ساله و پایه خنده ملت
    • IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
      0 0
      من باشما موافقم اما می ترسم مثل داعشی ها کودک کش از آب در بیایی - بهانه کودکان آن قدر زیبا و خالص و ناب است
  • شاهد IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    12 15
    به نظر من ایشون یکی از موفق ترین و بهترین وزیران در بعد از انقلاب بوده اند. ثروتش هم نوش جانش . دارندگی و برازندگی . انشاءالله هواپیمای شخصی داشته باشد .
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    10 5
    خب این چه ربطی داره اگه از راه نامشروع بدست اورد و مدرک دارید بگید!!!! همون حضرت علی که میگی بهترین مرکب زمان خودشو سوار میشد دولدول از بهترین اسبها بوده
    • IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
      1 1
      انچه من فکر می کنم حضرت علی زندگی ساده و در حد متوسط مردم داشته اند برم مطالعه کنم شاید شما راست بگویید
  • ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    9 5
    خب الان پولداره توقع دارید چیکار کنه پیکان سوار بشه ؟ دیوانه اید شماها
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    12 6
    گزارش بسیار ضعیف است، ایشان فعالیت های خیرخواهانه بسیاری داشته اند! انتظار دارید وزیر و جراح رده اول چشم ایران پراید سوار باشد؟
    • IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
      1 1
      نه باید لامبورگینی سوار شه تا خدای نکرده ریا و نفاق پیش نیاد!!!! والله حضرت علی در تولید ثروت نمونه بود اما خودش زندگی خیلی ساده و محقری داشت
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
      0 0
      بمیرم برای روسای شما که همه پراید سوارن.
  • بیمار AU ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    2 5
    روا نیست که وسوسه های سیاست و تجارت شاًن پزشکان را آلوده گرداند...
  • شریف IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    8 2
    فقط صاحب یک"ژن خوب" میتواند پورشه سوار شود.
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    9 4
    با سلام : بالاخره این آقا قبل از وزیر شدنش ماشین پورشه داشته اگر وجود ایشان در این سمت مفید است چرا از ایشان استفاده نشود (اگر پورشه داشتن عیب است ایشان وزیر هم که نباشد پورشه را دارد این عیب را از ایشان کسی نمیتواند بر طرف کندچرا بدلیل اینکه به احتمال خیلی زیاد مالک قانونی این ماشین است بنابر این ماشین داشتن ایشان انگی نیست که به او می چسبانید)
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    11 5
    ديروز براي درمان به بيمارستان نور رفتم.خدماتشون فوق العاده بود.واقعاًنوش جونش هرچي داره .چيزي كه من ديدم خدمت واقعي به خلق بود.روح پدرش شاد.همه چيز را سياسي نكنيد دكتر هاشمي از معدود افراد سالم در نظام جمهوري اسلامي است.شما توقع اتان اين است كه وزير روز اول با پرايد بياد و روز پايان خدمتش با پورشه بره اين بنده خدا با چشم و دل سير اومد.حداقلش اينه كه دزد نيست.
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    6 5
    « من که پول دارم، دلم هم که می‌خواهد. وقتی نخرم یعنی نفاق دارم» خب وزیر جان حالام که شرایط شما فرقی نکرده : شما که پورشه دارید، دلتون هم که میخواد. وقتی سوار نشید(به قول خودتون به دلیل مقتضیات وزارت) یعنی نفاق دارید!
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    9 10
    این پولها سپرده هایی هستند که با در آمد 20تا 25 درصد نظام ربوی بانکهای کشورمان برای این جوجه قارون ثروت ساز شده است - البته اگر از مؤسسین بانکهای و مؤسسات اعتباری باشند که سود دوسویه است - اینها طراحان دیروز نظام بانکداری بدعتی کشور برای چاپیدن با روش قانونی سودهای بانکی هستند- اینها نابود کنندگان اشتغال و تولید کارخانجات ایران هستند اینها حقوق جامعه را ضایع کرده اند بنفع خودشان کیسه های نو دوخته اند و الگوی احساسی چند صباح چشم و هم چشمی شده اند - اینها همان زیر میز بگیرهای پزشکی هستند که امروز زیر میزی رابانام کارانه قانونی کرده اند - این ثروتها مصادره نشود - اعصاب جامعه از دست این چپالگران آرام نمی گیرد.
  • دقیق DE ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    2 1
    ومحاسبه ی شرعی کاملا درست و بجا وحق است ایا خود بخدا شوک نشده و بلافاصله و در اولین ساعت ودقیقه به پرداختش همت میگمارید ؟؟ شما خُب خوب میدانید و متعهد و مقید هستید که هیچ فردی حاضرنیست و نخواهد بود با مال و منال غیرشرعی که واژه عامیانه اش میشود حرام دم و ثانیه ای ادامه ی حیات بدهد و اماند و از این تکلیف مهم و بسیار بزرگ که استکاف و خودداری و نعلل کردنش هم گناه بزرک و هم خسارت اگر دنیوی ائی درکار نباشد اخروی را هیچ شکی درش نباید کردو داشت
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    9 14
    وزیر بهداشت جراح و پزشک قابلی هست، نوش جونش . کور بشن بچه های مشرق که نمی تونن ببینن
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    0 10
    سهم خودش را گرفته عکسهای زمان چنگش را نیز در کنارش بگذارید
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    4 1
    احتمالا این خاطرات باعث امید ما می شود این دولت در دوره یازدهم هر خدمتی که کرده عدالت رانتوانسته اجرا کنه البته منظورم همه پزشکها نیست خیلی ها شان خوبند و زحمتکش.
  • کیا IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    1 4
    به نظرم ایشان انسان قابلی هستند در هرکاری که وارد شده در حد مطلوب موفق بوده چه در تخصص پژشکی که اولین آرزوی هر پژشکی این است که چشم پژشک باشد چه در زنگی شخصی که بهترین ها را انتخاب می کند چه در زمینه خدمات به کشور و همنوعش که حتما بهترین وزیربعد از انقلا ب انتخاب می شود خداوند ایشان را که لیاقتش را دارد توفیق خدمت بیشتر به مردم عطا فرماید . انشا..
  • ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    9 4
    تفاخر به اشرافیت و تجمل !
  • بهنام IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    2 5
    به کسی چه ربطی داره ثروت و خونه و ماشین طرف!! چون بعضی از مردم ندارن یعنی همه نباید داشته باشن ؟؟ تفاوتی بین کارگر و جراح نیست !! تفکرات کمنیستی..
  • محسن IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    1 3
    شایستگی افرادرانمی شود با پول مقایسه کردکسانی داشتیم همانندنماینده مجلس ویاوزیرکه پولدارهم نبودندوهیچ خدمتی هم نکردندچون نه متخصص ونه دلسوز مردم بودند.
  • آریا IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    4 0
    افرادی که میگن حلال بدست آوردیم! آیا نمیدانید این همه نیازمند در جامعه داریم؟ اینو هم انکار میکنند؟ یا میخوان بگن خدا اگر میخواست بهشون میداد و بازم انگ کمونیست بودن به ما میزنند این لیبرال های سعودی پیشه
  • حسین IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    1 2
    جناب وزیر ما هم می‌تونیم خارجی بخریم. البته نه پورشه ولی از این آشغالهای کره‌ای می‌تونیم. نمی‌خریم تا از تولید داخلی حمایت کنیم. تا کارگز ایرانی نون بخوره ...
  • فرج IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    3 3
    سلام . در شهرستان ما دکترهای هستند که الحمداله به یاری خدا و تلاش خودشان ثروت و زندگی خوبی دارند ، پولدار بودن آقای وزیر چه ربطی به شما دارد ؟؟؟؟؟واقعا باید خجالت بکشید.
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
      0 0
      اگر وزیر پولشو از راه حلال به دست اورده نوش جونش ...ولی اگر راه خلاف رفته باشه چی؟؟؟ بازم نباید گیر بهش بدیم؟؟؟ جناب شما احتمالا پزشک هستینکه از پولداری پزشکان شهرتون خوشحالین...باید بهتون بگم این جناب وزیربه جامعه پزشکا خوب خدمت کرد و مشتی پزشک جاه طلب و بیسواد رو خوب پولدار کرد یه روز باید این پولای مفتی که از مردم بدبخت گرفتن پس بدن به امید اون روز
  • افوس IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    2 2
    سلام، کار انقلاب اسلامی امام خمینی به کجا کشیده که خودمون برای لیبرالیسم توجیه درست میکنیم، دوستان عزیز طبق آیه های قران، اول قارون ها در جامعه بوجود میان بعد سامری گوساله درست میکنه، مشرق جان ،تو تحمیق مردم سهیم نشو، مسائل رو درست نقد کن، این پیام رو هم چاپ کن لطفا، والسلام
  • محمد IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    2 1
    متاسفانه حقوق پزشکان بی دلیل بالاست، واقعا مگر یک پزشک دقیقا چه کار میکنه که ماهیان بالای 100 میلیون باید حقوقش باشه؟ خب این نقدینگی از جیب کی میره؟ از جیب مردم مستضعف که باید 40تومن حداقل واسه یه ویزیت دو دقیقه ای بدن! این حلاله!؟
  • علی IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    1 0
    شما هم برو جراح چشم متبحر بشو بخر ا چه اشکالی داره زحمت کشیده دزدی که نکرده
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    1 0
    مسوول خودروهای ایمن در کشور 2 کمپانی لگن ساز هستند نه وزیر بهداشت و ایا در تمام دنیا ثروتمندان از داراییشون استفاده نمیکنن. دیگه بسه شعارهای مارکسیستی.
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    0 1
    آیا انحصار عمل لیزیک در کشور برای چند سال کار حرامی نیست ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس