قلمون غربی.jpg

در اولین ساعات شروع عملیات، نیروهای سوری و مقاومت توانستند ارتفاع « لبرکان» در مرز لبنان را از وجود تروریست‌ها پاکسازی کنند؛ فقط در عملیات آزادسازی این ارتفاع ۲۰ تروریست به هلاکت رسیدند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از سوریه حاکیست، پس از چند روز گمانه زنی در نهایت عملیات بزرگ جبهه مقاومت برای پاکسازی معدود مناطق آلوده به عناصر تروریستی در مناطق مرزی مشترک با لبنان ( قلمون غربی) نیمه شب گذشته آغاز شد.

در این عملیات نیروهای حزب الله لبنان و ارتش سوریه به طور مشترک حضور دارند و در حال حاضر با آتش سنگین توپخانه و یگان موشکی، مواضع تروریست ها را هدف قرار می دهند.

جنگنده های ارتش سوریه نیز با تمام قدرت در حال کوبیدن تروریست های داعش و جبهه النصره هستند و تمامی تحرکات آنان را فلج کرده اند.

نیروهای مقاومت پیش از آغاز عملیات

در اولین ساعات شروع عملیات، نیروهای سوری و مقاومت توانستند ارتفاع « لبرکان» در مرز لبنان را از وجود تروریست‌ها پاکسازی کنند؛ فقط در عملیات آزادسازی این ارتفاع ۲۰ تروریست به هلاکت رسیدند.

از سویی دیگر نیروهای جبهه مقاومت توانستند در حومه منطقه جرود فلیطه ، تروریست ها را با آتش سنگین از ارتفاعات البرج و العلم بیرون برانند. نیروهای عملیاتی هم وارد این دو ارتفاعات شدند و در حال تثبیت مواضع در این مناظق هستند. با گسترش عملیات نیروهای مقاومت حزب الله و ارتش سوریه، ارتفاع « ضلیل حاج علی» از وجود تروریست ها پاکسازی شد.

به گزارش مشرق جنگنده های ارتش سوریه در حال کوبیدن مواضع تروریست ها در منطقه جرود قاره هستند. گزارش‌های تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۰
    18 8
    یاد عملیاتهای دوران دفاع مقدس خودمون افتادم
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۰
    7 2
    یا زهرا
  • محمد IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۰
    7 2
    انشاالله با موفقیت و با کمترین تلفات بتوانند این مناطق را پاکسازی نمایند.
    • سید حبیب ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
      3 3
      برادر عزیز انشاالله اشتباه است و معنی آن کفر آمیز تنها شکل نوشتن صحیح ان شاءالله می باشد اگر در سوره بقر و سوره یوسف و سوره صافات ووو یک نگاهی کنیم متوجه میشیم به امید پیروزی برادرانمون در تمامی جبهه های حق علیه باطل و نابودی و رسوای دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی ان شاءالله و ظهور هر چه زودتر حضرت حجت ان شاءالله
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۰
    4 2
    خدایا تو میدانی چقدر دلم پر کشید وقتی سینه زنی رزمندگان حزب الله را دیدم خدایا کاش باهاشون بودیم خدایا ما را در ثوابشان شریک گردان و ما را با شهدای این عزیزان محشور کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس