علی اکبری

تهیه کننده تلویزیون و سینما گفت: کاسه‌ساز سال‌ها با گروه‌های مختلف فیلمسازی که فیلم‌های دفاع مقدسی می‌ساختند،‌ همکاری داشت و تقریباً می‌توانم بگویم اکثریت این فیلم‌ها مدیون زحمات حاج حبیب بودند.

به گزارش مشرق،‌ «محسن علی اکبری» تهیه کننده تلویزیون و سینما با اشاره به درگذشت حبیب الله کاسه ساز گفت: حاج حبیب عزیز ما سینما را از زمان نماینده سپاه در فیلم‌ها و تأمین امکانات و تجهیزات فیلم‌های جنگی شروع کرد و سالیان سال با سینما همکاری داشت، اما در بطن سینما نبود.

وی ادامه داد: او سال‌ها با گروه‌های مختلف فیلمسازی که فیلم‌های دفاع مقدسی می‌ساختند،‌ همکاری داشت و تقریبا می‌توانم بگویم اکثریت این فیلم‌ها مدیون زحمات حاج حبیب بودند. او در راستای تأمین امکانات کارها تلاش می‌کرد و اکثر این گروه‌های فیلمسازی بدهکارش هستند و زحماتش از ۳۰ سال پیش در سینمای دفاع مقدس سایه گسترانده بود.

این تهیه کننده در ادامه بیان داشت: زمانی که کاسه‌ساز بازنشسته شد و به عالم حرفه‌ای سینما پا گذاشت، آثار به یاد ماندنی را از خود به یادگار گذاشت. تولید فیلم سینمایی «اخراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی یکی از آثار ماندگار اوست که اتفاقا خیلی‌ها آن را به یاد دارند و یکی از کارهای بسیار مهم است،‌ همچنین سریال «در چشم باد» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی از دیگر کارهای این عزیز از دست رفته به شمار می‌رود.

وی در ادامه افزود:‌ ما از حبیب‌الله کاسه‌ساز خاطرات بسیار خوبی داریم، چه زمانی که به عنوان نماینده سپاه پاسداران سر صحنه فیلم‌ها حاضر می‌شد و چه زمانی که تهیه‌کنندگی مستقل کارها را به عهده می‌گرفت. خدا را شاکرم که همه اهالی سینما از او به نیکی یاد می‌کنند و امیدوارم در این شب عزیز با امام جعفر صادق(ع) محشور شوند و همه ما عاقبت بخیر شویم. برای خانواده‌شان نیز از خداوند صبر جمیل خواستاریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس