کد خبر 748457
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۰
شهرداری

با وجود تحریم‌ها، تهران این روزها بیشتر شبیه به مادرید و آتن به نظر می‌رسد تا مثلاً بمبئی و قاهره.»

به گزارش مشرق، روزنامه «صبح نو» در سرمقاله خود نوشت:

در هفته‌های بعد از انتخابات که موضوع تغییرات مدیریت شهری تهران داغ شده، اظهار نظرهای متفاوتی درباره عملکرد ۱۲ ساله دکتر قالیباف در شهرداری تهران بیان می‌شود.

اهل انصاف و افکار عمومی، خدمات جهادی شهردار تهران را می‌ستایند و پیشرفت غیرقابل مقایسه پایتخت را با گذشته یادآوری می‌کنند. در اردوگاه اصلاح طلبان، ارزیابی‌ها اما عمدتاً سیاسی‌اند، گویی این جریان برای سرپوش گذاشتن بر نگرانی خود از رقابت دشوار آینده، راه چاره را فقط در تخریب و سیاه نمایی می‌بیند و لذا چهره‌های سیاسی این جریان به اظهار نظرهای عجیب و غریب و بعضاً طنزآلود در این زمینه پرداخته‌اند.

آقای محمد هاشمی (برادر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی) دو روز قبل سعی کرد گوی سبقت را از بقیه هم حزبی‌های خود برباید و در اظهارنظری عجیب، مدعی شد: قالیباف تهران را ۱۰۰ سال به عقب برده است‌!

صریح‌ترین پاسخ به این سیاه نمایی البته کارنامه روشن عملکرد شهرداری است که اینک پیش چشم و قضاوت مردم تهران و سایر شهرهای کشور است و همچنین بد نیست صاحب‌نظران اصلاح طلب، این اعتراف دوست دیرین خود یعنی آقای جک‌استراو، وزیر خارجه اسبق انگلیس را به خاطر بیاورند که سال ۹۲ در سفر یک هفته‌ای به تهران گفت: «من اثری از آثار تحریم درتهران ندیدم.» و در روزنامه ایندیپندنت نوشت: « اوایل هفته گذشته هنگامی که پس از ۹ سال همراه هیات نمایندگی پارلمانی انگلیس از فرودگاه امام خمینی به هتل خود در مرکز تهران می‌رفتم، زیرساخت‌های این شهر، اتوبان‌ها و خطوط جدید مترو که در دست ساخت بود من را شگفت‌زده کرد.

با وجود تحریم‌ها، تهران این روزها بیشتر شبیه به مادرید و آتن به نظر می‌رسد تا مثلاً بمبئی و قاهره.»
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس