غوطه شرقی دمشق

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت درصدد هستند با پیشروی در عمق محله عین ترما، تروریست ها را در محله جوبر ( غده سرطانی دمشق) محاصره کنند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از غوطه شرقی دمشق حاکیست، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت پس از ۱۰ ساعت درگیری سنگین در محله « عین ترما» توانستند تعدادی از مجتمع های مسکونی را در جنوب شرق منطقه « کازیه سنبل» آزاد کنند.

نیروهای سوری و مقاومت در حال پیشروی به سمت مناطق شرقی بازار الخیر هستند. در این عملیات حدود ۴۰ تن از تروریست ها کشته و زخمی شدند.

عملیات در میدان « عقده» ( مثلث مرگ) ادامه دارد. وجود دهها تونل و کانال پیشروی نیروهای جبهه مقاومت را در این محور کند کرده است. نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه در حومه میدان عقده توانستند یکی از بزرگترین و راهبردی ترین تونل های گروه تروریستی جبهه النصره را در منطقه کشق کنند؛ این تونل نزدیک به ۴۰۰ متر طول داشت که منطقه عقده ( مثلث مرگ) را به مناطق شمالی متصل می کرد و تروریست ها برای انتقال نیرو و تجهیزات از ان استفاده می کردند.

**برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

عملیات در این محور هم خانه به خانه ادامه دارد. وجود تونل های زیر زمینی و تله های انفجاری سرعت پیشروی ها را در محله عین ترما کند کرده است. نیروهای سوری درصدد پیشروی به سوی منطق شرقی المامونیه هستند.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت درصدد هستند با پیشروی در عمق محله عین ترما، تروریست ها را در محله جوبر ( غده سرطانی دمشق) محاصره کنند. در ذیل تصاویر اختصاصی مشرق را از نبردها در محله عین ترما مشاهده می کنید.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۰
    41 3
    خداوند اجر این جوونهای پاک دل شجاع رو بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس