کد خبر 747841
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
موصل قدیم.jpg

منطقه قلیعات و الشهوان از لحاظ نظامی ساقط شده محسوب می شوند و هر لحظه امکان آزادی کامل این مناطق وجود دارد.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از شهر موصل حاکیست، نیروهای عراقی از شب گذشته عملیات پاکسازی منطقه « قلیعات» آخرین پایگاه تروریست های داعش را در محله موصل قدیم آغاز کردند. براساس اطلاعات به دست آمده تاکنون حدود ۷۵ درصد این منطقه از لوث وجود عناصر تروریستی پاکسازی شده و درگیری ها برای آزادی کامل این منطقه ادامه دارد. در حال حاضر فقط بخش کوچکی از جنوب غرب و غرب این منطقه در اشغال داعش است.

از منطقه رآی الکور هم خبر می رسد، بخش های وسیعی از شرق این منطقه هم پاکسازی شده و فقط بخش کوچکی در حد فاصل منطقه قلیعات - الشهوان در اشغال تروریست ها است. در منطقه الشهوان هم درگیری ها در بخش های جنوبی ادامه دارد.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: درگیری های سنگین به صورت خانه به خانه در جریان است و تروریست ها از تمامی امکانات خود برای ضربه زدن به نیروهای عراقی استفاده می کنند. تله های انفجاری و حملات انتحاری ابزار تروریست ها در مناطق آلوده برای حمله به نیروهای عراقی است.

به گزارش مشرق، منطقه قلیعات و الشهوان از لحاظ نظامی ساقط شده محسوب می شوند و هر لحظه امکان آزادی کامل این مناطق وجود دارد.

**برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس