کد خبر 745805
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
آتش‌نشانی

سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه در جاده خاوران خبر داد و گفت: پس از مهار شعله‌ها پیکر سوخته مردی مواجه شدند که در زیر کارتن‌ها مانده بود.

به گزارش مشرق، جلال ملکی با اعلام خبر آتش‌سوزی مرگبار در یک کارگاه کارتن‌سازی در جاده خاوران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۱:۲۴ امروز آتش‌سوزی در یک کارگاه کارتن‌سازی در جاده خاوران، شهرک صنعتی عباس‌آباد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروی حامل دستگاه تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران بود،‌ ادامه داد: محل آتش‌سوزی یک کارگاه تولیدی کارتن و انبار در دو طبقه، مسقف و به وسعتی حدودی ۵۰۰ متر بود، طبقه بالا دچار آتش‌سوزی شده، کاملاً شعله‌ور بود و حریق به طبقه پایین کارگاه نیز سرایت کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: قبل از رسیدن آتش‌نشانان چند نفر از کارگاه خارج شده بودند اما اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که چند نفر داخل کارگاه محبوس هستند که به سرعت آتش‌نشانان در لحظات اولیه موفق شدند پنج نفر را از میان حجم زیاد شعله‌های آتش نجات دهند، سه نفر از این افراد دچار مصدومیت شده و تحویل عوامل اورژانس شدند همچنین آتش‌نشانان در حین خاموش کردن آتش با پیکر سوخته مردی مواجه شدند که در زیر کارتن‌ها مانده بود و به تأیید عوامل اورژانس این شخص فوت شده بود.

ملکی تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از مهار و اطفای کامل حریق و ایمن‌سازی، محل حادثه را به عوامل انتظامی تحویل داده و به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس