کد خبر 743879
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
نادر

مدیرگروه برنامه‌های تلویزیونی مرکز بسیج صداوسیما گفت:در جمع اندیشه ورزی و سیاست گذاری این برنامه تاکید وتمرکز برارتقای الگوی مساله یابی متناسب با مسائل اساسی کشور وافکارعمومی همه گروه‌های اجتماعی بود.

به گزارش مشرق، «رامین شمسایی‌نیا» درباره سری جدید برنامه تلویزیونی «راز» که در ماه مبارک رمضان از شبکه چهار سیما پخش شد، گفت: در نظام مساله یابی سری جدید برنامه تلویزیونی «راز» تلاش شد تا مساله های ملی و اساسی اما مغفول بیشتر برجسته سازی بشوند، برای مثال فرصت دادن به مستندسازان حقیقت جویی که کمتر فضای ارائه نظرات خود در قاب رسانه را داشته اند، یا شخصیت هایی که از زاویه ای دیگر به آنها نگاه شده و حرف هایی متفاوت زدند مانند آقایان میرکریمی و حسین دهباشی ازاین جنس بوده است. یا پرداختن به مسائلی چون الگوی توسعه بومی، فرصت ها و تهدیدات ترویج طب سنتی، خلاقیت در صنعت و کارآفرینی گردشگری، تمایز موسقی حلال و حرام، مهندسی آب و افق های پیش رو، اندیشه نظام سازی و اقتصادی شهید صدر، جنبش های مردم مستضعف منطقه و...که البته در این بین همراهی خوب مدیران سیما و شبکه بسیار موثر بود.

رامین شمسایی‌نیا پیرامون بازنشر و تولید ویژه این برنامه برای فضای مجازی نیز اظهارداشت: در این برنامه یک تیم جداگانه برای تولید فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تدارک دیدیم، کارویژه این تیم تولیدات ویژه و تکمیلی برای توزیع در فضای مجازی در امتداد موضوع برنامه تلویزیونی راز است. از سویی دیگر گاهی برخی پلی بک ها یا میان برنامه ها مناسب پخش از رسانه تلویزیون و چارچوب آن نیست و فضای مجازی بستر مناسب تری برای ارائه آن به شمار می آید.

شمسایی نیا ادامه داد: به نظر برنامه راز و شخص نادر طالب زاده در سالیان گذشته هم توانسته برنامه ای آوانگارد تولید کند و از آن مهم تر مرزها و اولویت های برنامه سازی ترکیبی را به پیش ببرد، گاهی بعضی حرف ها و مطالبات بر بیان افرادی خاص می نشیند و خوب و درست جلوه می کند، آقای طالب زاده از این دست افراد است که دغدغه های نوی انقلابی بر بیان او بجا و به موقع نمایان می شود.

مدیرگروه برنامه های تلویزیونی مرکز بسیج صداوسیما با اشاره به ادامه همکاری با نادر طالب زاده و برنامه راز گفت: برای ادامه برنامه راز به شکل تک برنامه در هفته و یا طراحی برنامه ای با ساختار و سبکی نوین مذاکراتی با آقای طالب زاده داشته ایم و مشغول بررسی و تحلیل بازخوردهای برنامه هستیم. در تلاشیم تا در کنار نادر طالب زاده بعنوان یک ظرفیت فوق العاده رسانه ای در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به رشد نیروهای جوان برنامه ساز بپردازیم، ایشان از جمله اساتیدی هستند که مرزهای سیاسی هنرمندان و برنامه سازان در کنار ایشان کمرنگ می شود و تلاش برای توسعه و ترویج هنر متعالی پر رنگ می شود. تربیت و حمایت جوانان متخصص و متعهد برنامه ساز به اندازه تولیدات شاخص برای ما حائز اهمیت است. تولیدات شاخص و متنوعی در گروه تلویزیونی بسیج رسانه ملی تدارک دیده ایم که برخی در مرحله طرح و برنامه و برخی در مرحله تولید قرار دارند و در آینده ای نزدیک روانه آنتن خواهند شد.

سری جدید برنامه تلویزیونی راز کاری از گروه برنامه های تلویزیونی مرکز بسیج رسانه ملی با همکاری گروه اجتماعی شبکه چهار سیما است که در بیست قسمت 60 دقیقه ای در ماه مبارک رمضان ساعت 23 از شبکه چهار سیما پخش شد. محمد رضا محمدی نجات تهیه کنندگی و نادرطالب زاده مجری مولف این برنامه تلویزیونی را برعهده داشته اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس