ترافیک

با توجه به بازگشت مسافران از سفر، ترافیک در برخی از محورهای مواصلاتی نیمه سنگین گزارش شده است.

به گزارش مشرق،  با توجه به آغاز شدن موج بازگشت مسافران از سفر، ترافیک در برخی از محورهای مواصلاتی کشور سنگین و نیمه سنگین گزارش شده است.

در همین رابطه نیز هم اکنون شاهد یک طرفه شدن جاده چالوس و هراز تا تخلیه کامل مسافران هستیم.

20:21

ترافیک روان مسیرهای منتهی به پایتخت/ترافیک فیروزکوه سنگین نمی شود

سرهنگ سیاوش محبی با اشاره به ترافیک روان و عادی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران، اظهار کرد: هم اکنون بار ترافیک در محور هراز و فیروزکوه به سمت تهران عادی و روان است و پیش بینی نمی شود محورهای هراز و فیروزکوه تا پایان روز ترافیک سنگین و نیمه سنگین را تجربه کنیم.

وی با بیان اینکه پلیس در تمام نقاط محورهای مواصلاتی شرق استان تهران حضور پر رنگ و فعال دارد، گفت: رانندگان از شتاب زدگی تعجیل کرده و با صبر و حوصله و رعایت به قوانین راهنمایی و رانندگی سفری خوش برای خود و خانواده به ارمغان آورد.

رییس پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به یک طرفه بودن محور هراز از آب اسک به سوی رودهن، گفت: این یک طرفه بودن قرار است تا ساعت ۱ بامداد شنبه ادامه داشته باشد، که با توجه به ترافیک روان محور هراز، تمدید زمان یک طرفه بودن این محور دور از ذهن است.

محبی گفت: در محور امام رضا(ع) نیز شاهد ترافیکی عادی و روان هستیم و جای نگرانی برای مسافران عزیز وجود ندارد.

وی گفت: در سال جاری با همکاری مردم و مسافران عزیز، شاهد کاهش محسوس سوانح و تصادفات بوده ایم که البته آمار دقیق میزان کاهش هنوز محاسبه نشده است.

18:08

ترافیک در جاده‌های استان قزوین پرحجم و نیمه‌سنگین است

سرهنگ نصراله بیگلری  اظهار داشت: هم‌اکنون ترافیک در آزادراه‌های قزوین-زنجان و قزوین-رشت نیمه سنگین و محور قزوین-کرج ترافیکی سنگین دارد.

وی بیان کرد: با توجه به پایان تعطیلات چند روزه ترافیک سنگین در جاده‌های استان پیش‌بینی می‌شود که رانندگان باید با سرعت مطمئنه و با رعایت فاصله طولی حرکت کنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به تردد عادی و روان در سایر جاده‌های استان گفت: مسافران در هنگام خستگی و خواب‌آلودگی حتما ساعتی استراحت کرده و سپس مسیر خود را ادامه دهند.

بیگلری خاطرنشان کرد: تیم‌های گشتی پلیس راه استان قزوین در جاده‌ها آماده‌باش بوده و در صورت مشاهده تخلف برخورد قانونی و جدی می‌کنند.

16:59

تردد در محور چالوس با مشکلی مواجه نیست

سرهنگ رضا معظمی گودرزی با اعلام وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان البرز، اظهار کرد: محور کرج - چالوس از ساعت ۱۲ ظهر امروز جمعه نهم تیرماه از میدان امیرکبیر کرج مسدود و این مسیر ساعت ۱۵ از مرزن‌آباد به سمت جنوب یک‌طرفه شده است.

وی اضافه کرد: این اعمال محدودیت بسته به تراکم و حجم ترافیک در محور کرج - چالوس تا ساعت ۳ بامداد شنبه دهم تیرماه ادامه خواهد داشت.

معظمی گودرزی اعلام کرد: هم‌اکنون ترافیک محور کرج - چالوس در حال حرکت بوده و مشکل خاصی در این مسیر گزارش نشده است

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج

وی با اشاره به اینکه در آزادراه کرج - قزوین محدوده پل کُردان تا بهشت سکینه (لاین جنوبی اتوبان) ترافیک نیمه سنگین است، تصریح کرد: ترافیک از محدوده بهشت سکینه تا پل فردیس پرحجم گزارش‌شده است.

رئیس پلیس‌راه استان البرز حجم بار ترافیک خودروها در اتوبان تهران - کرج، لاین جنوبی (محدوده پل فردیس تا خروجی گردم دره) را  پرحجم و در حال حرکت اعلام کرد

16:57

ترافیک پرحجم و روان در هراز و فیروزکوه/رانندگان عجله نکنند

سرهنگ سیاوش محبی با تشریح اوضاع ترافیکی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران، اظهار داشت: طول مسیر شمال به جنوب محور هراز پر حجم و روان است و با توجه به یک طرفه کردن مسیر از آب اسک به سمت رودهن، تردد خودروها علی رغم پرحجمی به صورت روان در جریان است و گره ترافیکی در این مسیر نداریم.

وی گفت: محور امام رضا(ع) و فیروزکوه نیز دارای ترافیک پر حجم و روان است و حرکت خودروها به سمت ورودی های پایتخت در جریان است.

رییس پلیس راه شرق استان تهران اضافه کرد: شرق استان تهران محورهای مواصلاتی مهم و پرترددی را در خود جای‌داده و به همین دلیل نیروهای پلیس راه در همه نقاط این محورها حضور چشم گیر دارند.

وی با اشاره به کاهش آمار تصادف‌ات در سفرهای اخیر تعطیلات عید سعید فطر در محورهای شرق استان تهران، گفت: همکاری خوب مردم و تعامل با پلیس از مهمترین عوامل کاهش تصادفات بوده و قابل تقدیر است.

رئیس پلیس‌راه شرق استان تهران بیان کرد: هرچه به ساعات پایانی روز نزدیک شویم و از گرمای ظهر کاسته شود حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی بیشتر می شود و لذا از رانندگان درخواست دارم با صبر و حوصله به مسیر خود ادامه دهند.

وی گفت: رانندگان در بازگشت از مسافرت خود عجله نکنند و در صورت امکان فردا از سفر بازگردند.

15:25
ترافیک سنگین در محور کرج – چالوس و محور هراز

بر اساس آخرین اعلام پلیس راه راهور ناجا، تا ساعت 15 امروز، ترافیک در طول مسیر شمال به جنوب محور کرج – چالوس پرحجم است.

در طول مسیر شمال به جنوب محور هراز نیز ترافیک سنگین گزارش می شود.

همچنین در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین محدوده استاندارد تا پل فردیس ترافیک نیمه سنگین و در باند جنوبی آزادراه تهران - کرج محدوده پل فردیس تا پل کلاک ترافیک پرحجم

است.

15:05
ترافیک روان در اتوبان قم – تهران
با وجود اینکه امروز جمعیت قابل توجهی از مسافران در حال بازگشت از تعطیلات هستند اما همچنان ترافیک در اتوبان قم - تهران روان است. 
اکنون حجم خودروهای اتوبان قم - تهران در حال افزایش است و با نزدیکی به ساعات پایانی امروز و افزایش تردد مسافران در جاده‌ها احتمال افزایش بار ترافیکی این مسیر وجود دارد.
14:35
ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

سرهنگ فتاحی، فرمانده پلیس راه استان اردبیل گفت: با توجه به موج دوم بازگشت مسافران تعطیلات عید فطر دیروز و امروز در محورهای مواصلاتی استان شاهد بار مضاعف ترافیکی هستیم.

وی افزود: در محور اردبیل – آستارا در لاین رفت به سمت آستارا شاهد ترافیک سنگین، محور اردبیل به سرچم شاهد ترافیک نیمه سنگین و محور اردبیل – سراب لاین رفت به تبریز شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

14:15
ترافیک روان در اتوبان قم - تهران/ حجم خودروها در حال افزایش است

از عصر پنج‌شنبه مسافران از نقاط مختلف کشور در حال بازگشت از تعطیلات هستند به همین علت در برخی از جاده‌های کشور از جمله چالوس و هراز بار ترافیکی سنگینی مشاهده می‌شود و برخی از جاده‌ها نیز در ساعات مشخصی به علت ترافیک سنگین یک طرفه شده است.

استان قم به علت وجود آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، آستان امامزادگان و مکان‌های تاریخی یکی از مقصدهای اصلی و گذری مسافران در تعطیلات بوده به همین علت طی روزهای اخیر از مسافران و زائران بسیاری استقبال کرده است.

با وجود اینکه برخی از جاده‌های اصلی کشور ترافیک سنگینی دارد اما همچنان بار ترافیکی اتوبان قم - تهران روان بوده و رانندگان خودروها با آرامش کامل در حال تردد در این جاده هستند.

بر اساس این گزارش، اکنون حجم خودروهای اتوبان قم - تهران در حال افزایش است و با نزدیکی به ساعات پایانی امروز و افزایش تردد مسافران در جاده‌ها احتمال افزایش بار ترافیکی این مسیر وجود دارد.

14:00
جاده هراز یک طرفه شد

جاده هزار از ساعت 14 به سمت تهران یک طرفه شد. 

این اقدام پلیس راه راهور ناجا برای کنترل حجم ترافیک ها و آسان شدن ترددهای مسافران بوده است. 

در حال حاضر در اکثر محورهای مواصلاتی شهرهای شمالی کشور ترافیک سنگین گزارش شده است. 

13:32
ترافیک سنگین در آزاد راه تهران - کرج و کرج - قزوین
بر اساس اعلام پلیس راه راهور ناجا، تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه، ترافیک در طول مسیر شمال به جنوب محور کرج - چالوس – پرحجم سنگین است. 
در باند شمال به جنوب محور هراز محدوده‌های تونل وانا، تونل تکاور و سه راهی لاسم نیز ترافیک پرحجم است. 
ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج – قزوین از پل استاندارد تا پل فردیس نیمه سنگین است. 
در باند جنوبی آزادراه تهران – کرج از پل فردیس تا پل کلاک ترافیک پرحجم گزارش می‌شود.
13:26
تاکنون انسداد محورهای مواصلاتی تاکنون گزارش نشده است
سردار تقی مهری، رئیس پلیس راهور ناجا گفت: خوشبختانه تاکنون شاهد انسداد محورهای مواصلاتی نبوده ایم و تنها ترافیک سنگین در برخی از محورها گزارش شده است. 
وی افزود: رانندگان زمانی که به شهرها نزدیک می‌شوند احتیاط لازم را نداشته و همین موضوع نیز منجر به تصادف می‌شود. 
رئیس پلیس راهور ناجا با ارائه توصیه‌ای به رانندگان خودروها اظهارکرد: در شرایطی که ترافیک در اکثر محورهای مواصلاتی کشور نیمه سنگین گزارش می‌شود، توصیه می‌شود افراد در صورتی که از رانندگی خسته شدند در منطقه‌ای ایمن پارک کرده و به سفر خود ادامه ندهند. 
سردار مهری با اشاره به درصد قابل توجه واژگونی خودروها خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰ درصد تصادفات در تعطیلات عید فطر از نوع واژگونی بوده و علت آن نیز بیشتر عدم توجه به جلو و سرعت غیر مجاز است. 
وی با بیان اینکه " در تعطیلات عید فطر شاهد انسداد محورها نبوده ایم" تصریح کرد: خوشبختانه امسال در تعطیلات عید فطر هنوز انسداد محورهای مواصلاتی به دلیل ترافیک شدید گزارش نشده است و هیچ یک از مسافران در راه نماندند. 
رئیس پلیس راهور ناجا تاکید کرد: طی بررسی‌های صورت گرفته، ۶۳ درصد تصادفات در تعطیلات عید سعید فطر، در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ داده است. 
13:10
ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی مازندران

حسن هاشمی، مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان مازندران گفت: ترافیک در محورهای مواصلاتی مازندران سنگین است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان مازندران افزود: طبق گزارش آخرین شرایط جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی و کوهستانی استان در محور کندوان ترافیک از مسیر شمال به جنوب سنگین است. در محور هراز، ترافیک از مسیر شمال به جنوب (تقریباً اکثر نقاط) سنگین، در منطقه پارک جنگلی ترافیک سنگین، از مسیر جنوب به شمال در محدوده سه راه چلاو نیز ترافیک نیمه‌سنگین است.

12:30 
ترافیک عادی در آزاد راه تهران - کرج - قزوین
سرهنگ رضا گودرزی، رئیس پلیس راه البرز گفت: ترافیک در آزاد راه تهران - کرج - قزوین در هر دو مسیر رفت و برگشت عادی است اما پیش بینی می شود از ساعاتی دیگر ترافیک سنگینی در این محورها شاهد باشیم.
گودرزی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش سفرهای تابستانی انتظار می رود رانندگان از شتاب و عجله در راه ها خودداری کنند.
11:46 
ترافیک سنگین در محور فیروز کوه و هراز
تا ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه، ترافیک در محدوده شمال به جنوب محور کرج - چالوس محدوده‌های مرزن آباد تا دزدبن نیمه سنگین و پرحجم گزارش شده است. 
همچنین در محدوده شمال به جنوب محور هراز محدوده‌های تونل وانا، تونل تکاور و امام زاده علی تا امام زاده هاشم ترافیک نیمه سنگین است. 
بر اساس اعلام پلیس راه راهور ناجا، ترافیک در شمال به جنوب محور فیروزکوه از محدوده زیرآب، شمال به جنوب محور رودبار منجیل و هر دو باند آزاد راه‌های کرج - قزوین و تهران کرج – پرحجم است.
11:32
محورهای دارای بیشترین تردد طی 24 ساعت گذشته
براساس تصاویر دریافتی از دوربینهای نظارتی،سامانه‌های ترددشمار وگشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد درآنها به ‌روال عادی در جریان است. طی شبانه ‌روز گذشته، کل تردد ثبت ‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۱۹۷۷ تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل ۱.۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۱.۹ درصد ، اوج تردد بین ساعات  ۱۹ الی ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صبح صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب نمایند.

محورهای دارای بیشترین  تردد طی ۲۴ ساعت گذشته:

                                               

ردیف

نام محور

استان

تعداد وسیله نقلیه

۱

آزادراه کرج - تهران

البرز

۱۴۳۰۵۴

۲

آزادراه قزوین - کرج

البرز

۱۲۸۸۱۹

۳

آزادراه کرج - قزوین

البرز

۱۲۳۶۲۵

۴

آزادراه تهران - کرج

البرز

۱۲۱۳۸۲

۵

تهران - شهریار

تهران

۶۸۵۳۲

۶

آزادراه تهران - قم

تهران

۶۴۳۱۶

۷

پاکدشت - تهران

تهران

۶۲۶۱۱

۸

آزادراه قم - تهران

تهران

۶۱۹۲۰

۹

تهران - پاکدشت

تهران

۵۹۱۰۲

۱۰

آزادراه تهران - ساوه

تهران

۵۴۵۹۴

11:10
ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی کشور
در حال حاضر ترافیک در محور هراز حد فاصل پنجاب – گزنک – پلور، نیمه سنگین است. 
در محور چالوس - کرج محدوده پل دزبن نیز ترافیک سنگین گزارش شده است. 
همچنین در محور سوادکوه حدفاصل هفت تن – شیرگاه – زیرآب - پل سفید نیز ترافیک نیمه سنگین است. 

10:35
محور چالوس از ساعت ۱۵ به سمت تهران یک طرفه می شود

سرهنگ رضا معظمی گودرزی، رئیس پلیس راه البرز گفت: محور چالوس از ساعت ۱۵ امروز جمعه 9 تیرماه یک طرفه خواهد شد.

وی افزود: با توجه به این که امروز، روز آخر بازگشت مسافران از تعطیلات عید سعید فطر است و مسافرانی که در روزهای گذشته به مناطق شمالی کشور مسافرت کرده اند، امروز قصد بازگشت خواهند داشت و همین عامل سبب افزایش چشمگیر بار ترافیکی در این منطقه شده است.

10:30
آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها
مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور از ترافیک در جاده‌های چالوس، هراز ، فیروزکوه و منجیل خبر داد.

برابر آخرین گزارش های دریافتی تا این لحظه در محورهای شمال به جنوب محور کرج-چالوس محدوده های مرزن آباد تا گچسر ، شمال به جنوب محور هراز محدوده تونل وانا تا آبعلی، شمال به جنوب محور فیروزکوه(محدوده کارسالار) و شمال به جنوب محور رودبار منجیل ترافیک گزارش شده است.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.

محورهای مسدود عبارتند از:

محور اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان.
محور استهبان-نی ریز در استان فارس.
محور فرعی رودبار-کهنوج-قلعه گنج در جنوب استان کرمان.
محورهای دارای محدودیت تردد عبارتند از:

آزادراه قم به تهران تا 20 شهریور محدوده عوارضی تا کیلومتر 12.5 روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 الی 17 و روزهای سه شنبه از ساعت 8 الی 12 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

محور کرج-چالوس تا 20 شهریور محدوده میدان امیر کبیر تا تونل کندوان-کیلومتر صفر تا 75 روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , سه شنبه هر هفته از ساعت 8 الی 17 و روزهای چهار شنبه از ساعت 8 الی 12 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

آزادراه رشت-قزوین تا 20 شهریور روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , سه شنبه هر هفته از ساعت 8 الی 18 و روزهای چهار شنبه از ساعت 8 الی 14 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

آزادراه قم به تهران تا 31 مرداد محدوده کیلومتر صفر تا 30 حدفاصل عوارضی حرم تا پل فرودگاه امام خمینی(ره) روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 الی 18 و روزهای سه شنبه و پنج شنبه از ساعت 8 الی 14 به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

محور بوئین زهرا-اشتهارد حدفاصل انتهای حوزه تا محدوده شهری و محور اشتهارد-ماهدشت حدفاصل انتهای محدوده شهری تا پلیس راه ماهدشت و محور ماهدشت-کیانشهر از کیلومتر صفر تا 45 - تا 20 شهریور روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , سه شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 7 الی 17 به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

محور دیزین-شمشک کیلومتر صفر الی 21 تا 30 آبان ماه روزهای شنبه,یکشنبه,دوشنبه,سه شنبه هر هفته از ساعت 7 الی 18 به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه,به علت انجام عملیات راهسازی مسدود می گردد.
محور کرج-چالوس از 10 تیر ماه الی 10 شهریور ماه محدوده میدان امیر کبیر تا تونل کندوان- روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , سه شنبه هر هفته (در حوزه استان البرز از ساعت 23 الی 5 بامداد و حوزه مازندران از ساعت 21:30 الی 5 بامداد )به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, به علت انجام عملیات راهسازی مسدود می باشد.
10:15
ترافیک سنگین در 4 محور مواصلاتی کشور

ترافیک در شمال به جنوب محور کرج – چالوس، محدوده های مرزن آباد تا گچسر سنگین گزارش شده است.

همچنین در محدوده شمال به جنوب محور هراز، محدوده تونل وانا تا آبعلی و شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده کارسالار ترافیک سنگین است.

در محدوده شمال به جنوب محور رودبار منجیل نیز ترافیک پر حجم است.

10:05
درخواست پلیس از مسافران برای بازگشت در روز شنبه/ یکطرفه شدن چالوس و هراز تا تخلیه کامل ترافیک
 
سردار محمد حسین حمیدی  اظهار داشت: در حال حاضر بار ترافیک از خروجی‌های استانهای شمالی به سمت تهران سنگین است. پیش بینی می‌کنیم ترافیک با توجه به حجم مسافرت‌ها تا بامداد روز شنبه سنگین باشد. 
وی ادامه داد: جاده هراز و چالوس از ساعت ۱۵ امروز تا تخلیه ار ترافیکی مسیر به سمت تهران یکطرفه می‌شوند. 
رئیس پلیس راه راهور با اشاره به اینکه رانندگانی که در مسیر بازگشت هستند یا قصد دارند امروز (جمعه) به تهران بازگردند، باید چند برابر زمان‌های عادی در ترافیک بمانند، توصیه کرد: رانندگانی که هنوز اقدام به بازگشت نکرده یا حوصله ترافیک‌های چند ساعته را ندارند، بهتر است بازگشت خود را به روز شنبه موکول کنند تا با حجم کمتری از ترافیک روبرو شوند. 
حمیدی با اعلام اینکه پلیس در بار برگشت هم با تخلفات حادثه سازبرخورد می‌کند، تاکید کرد: با توجه به حجم بالای تردد در برخی جاده‌ها همچنان توصیه ما رانندگی با صبرو حوصله است. رانندگان باید از انحراف به چپ، سبقت و سرعت غیر مجاز خودداری کنند چرا که این تخلفات خط قرمز پلیس است و با متخلفان برخورد می‌شود. 
وی با هشدار به رانندگانی که در مسیرهای یکطرفه تردد می‌کنند، گفت:رانندگان در مسیرهایی که برای تخلیه بار ترافیک یکطرفه می‌شوند، سرعت مطمئنه را رعایت کنند. هراز و چالوس دارای پیچ‌های بسیاری است و با توجه به اینکه مسیر از شمال به جنوب دارای شیب تندی است، می‌تواند در صورت عدم رفایت سرعت و توجه نکردن به جلو باعث بروز حوادثی شود. 
رئیس پلیس راه راهور در مورد آمار تصادفات ناوگان حمل و نقل عمومی در تعطیلات اخیر گفت: در دو حادثه جداگانه دو دستگاه اتوبوس دچار حادثه شدند. در تصادف اول که عصر روز چهارشنبه رخ داد، در کیلومتر ۳۶ آزادراه همدان به تهران به علت تصادف اتوبوس با خودرو پژو پارس دو نفر کشته شدند. این تصادف به علت عدم توجه به جلو رخ داد. 
وی افزود: حادثه دوم بامداد روز پنج در جاده شهرکرد به اصفهان رخ داده و بر اثر آن اتوبوس مسافربری با کامیون ایسوزو برخورد و در جریان آن راننده کامیون مجروح شد. براساس اعلام کارشناسان پلیس راه این تصادف به علت عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده اتوبوس رخ داد. 
9:44
ترافیک در محور کرج - چالوس

بر اساس اعلام پلیس راه راهور ناجا، در حال حاضر در شمال به جنوب محور کرج – چالوس از محدوده‌های دزدبن، هزار چم، سیاه بیشه و سه راهی دیزین ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

در محدوده شمال به جنوب محور هراز از پارک جنگلی آمل تا تونل شماره یک نیز ترافیک نیمه سنگین است.

بر اساس اعلام پلیس راه، در محدوده شمال به جنوب محور فیروزکوه از محدوده کارسالار نیز شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

9:32
ممنوع شدن تردد خودروها از رودهن به سمت آمل
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز جمعه الی ۳ بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه الی ۳ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه است.
همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه الی ساعت یک بامداد روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع است.
همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه الی یک بامداد روز شنبه از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.
9:20
یک طرفه شدن محور هراز از ساعت ۱۴
سرهنگ سیاوش محبی، رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: مقرر شده محور هراز از منطقه آب‌اسک به سمت رودهن از ساعت ۱۴ یک طرفه شود.
وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس