سردار قاسم رضایی

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی، پرورش دهنده تروریسم در منطقه را دولت‌های مرتجع همانند عربستان دانست و گفت: عربستان به اسم مخالفت با تروریسم، کشورهای دیگر را به مدافع تروریسم متهم می‌کند.

به گزارش مشرق، سردار قاسم رضایی عصر دیروز در آیین چهلمین روز شهادت عملیات تروریستی هنگ مرزی میرجاوه در گلزار شهدای شهر کرمان اظهار داشت: ملت ایران به ولی‌فقیه زمان لبیک گفتند و شیطان بزرگ از قبال روحیه انقلابی و ولایی مردم به وحشت افتاده است.

وی، تهدید امروز دشمنان نظام اسلامی را فتنه فرهنگی و تهدید اخلاقی دانست و توضیح داد: شهدا از ما بصیرت می‌خواهند و باید پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا مشکلی برای این مملکت پیش نیاید.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی، مراقبت از تهدید فرهنگی، اخلاقی و بصیرتی را مورد تأکید قرار داد و اضافه کرد: باید به اوضاع وقت توجه داشت و همانند سردار سلیمانی فدایی رهبر و مدافع حریم ولایی باشیم.  

سردار رضایی از اهداف شهدا را پشتیبانی از ولایت‌فقیه برشمرد و با اشاره به اتفاق تروریستی روز گذشته در تهران تصریح کرد: اتفاق تروریستی روز گذشته در تهران برای نخستین بار نبود، عموم این عملیات‌ها خنثی شده و پاسخ این گروه را خواهیم داد.

فرمانده مرزبانی ناجا مطرح کرد: ایران اسلامی همان ایران عاشورایی و پیام شهدا پیام روز عاشورا است، ایران اسلامی دو بال سبز و سرخ دارد، بال سبز اعتقاد و انتظار به ظهور است و بال سرخ، شهادت است.

وی افزود: ولی‌فقیه این دو بال را هدایت می‌کند، اجازه ندهید حریم ولایت تضعیف شود، چراکه توطئه دشمن از داخل و بیرون همین است.

سردار رضایی با بیان اینکه فتنه سال ۸۸ در راستای تخریب آرمان انقلاب اسلامی بود و عده‌ای هم‌اکنون نیز در این مسیر حرکت می‌کنند، تشریح کرد: عده‌ای می‌خواهند انتخابات و حضور ۴۱ میلیونی مردم که به نظام جمهوری اسلامی رأی دادند را تضعیف کنند.

وی بیان کرد: پیام شهدا و این مجلس برای درون و بیرون کشور و برای کسانی که نمی‌فهمند، این است که ما از شهادت و مرگ در راه خدا هراسی نداریم.

فرمانده مرزبانی ناجا تأکید کرد: مرزبانان در ۷ هزار و ۸۸۵ کیلومتر مرز شبانه‌روز توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و امنیت را به کشور هدیه می‌کنند و در تمام مواقع با بصیرت بالا به دنبال خنثی کردن تهدید دشمنان هستند.

سردار رضایی متذکر شد: پیام شهدا این است که مستکبر، منحرف، منافق و فتنه‌گر جایی در این نظام ندارند و آرمان نظام اسلامی خدشه‌دار نمی‌شود، چراکه سکان‌دار این نظام ولایت فقیه است.

وی خاطرنشان کرد: جماعتی که فریاد بزند من یک انقلابی‌ام، فتنه در میان آن جایی ندارد، بنابراین کسانی که نفهمیدند و گرفتار انحراف هستند پیام این مجلس را بشنوند.

فرمانده مرزبانی ناجا یادآور شد: امروز نظام جمهوری اسلامی از نگاه اعتقاد در امنیت کامل به سر می‌برد و اگر امروز در دنیا بیداری صورت می‌گیرد به برکت اعتقاد و خون شهدا است.

وی افزود: اگر امروز فتنه تکفیری‌ها در سوریه و عراق در حال خاموش شدن است، ناشی از خون شهدا و استقامت پدران شهدا و جانبازان است.

سردار رضایی ادامه داد: پرورش‌دهنده تروریسم در منطقه دولت‌های مرتجع همانند عربستان هستند که امروز به اسم مخالفت با تروریسم کشورهای دیگر را به مدافع تروریسم متهم می‌کنند.

وی اظهار داشت: مرتجعان منطقه به هوش باشند، چراکه اگر در مسیر هدایت غلط مستکبران قرار بگیرند بلایی غیراز نیستی، نصیبشان نمی‌شود.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی تصریح کرد: امروز مرز جغرافیایی ایران با مرز اسلام واقعی یکی است، اگر همرزمان ما در سوریه و عراق به عنوان مدافع حرم با کفر واقعی می‌جنگند به موجب هدایت و معنویت از طریق ولایت‌فقیه است.

وی عنوان کرد: امنیت مرزهای ما به واسطه فداکاری فرزندان این مملکت و مدافعان حرم اسلامی است، باید به اخلاق، رفتار، اعتقاد و خواسته شهدا را ادامه دهیم، شهدا انتظار دارند که تهدید و دشمن را بشناسیم، برنامه‌ریزی کنیم و به خواب نرویم.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ویژگی‌های زیادی به ارمغان آورده است، اما شهادت بالاترین ویژگی این نظام است، چراکه مرگ، تلخ و شهادت، شیرین است.

فرمانده مرزبانی ناجا بیان کرد: سردار قاسم سلیمانی مجاهد واقعی در دوران دفاع مقدس بود و امروز به عنوان فردی مؤثر و باطل‌کننده فتنه‌های استکبار در منطقه می‌درخشد.

وی در پایان عنوان کرد: سردار سلیمانی خود را ذوب در ولایت می‌بیند، نه پشت سر رهبر، دور رهبر می‌چرخد و مدافع حریم ولی‌فقیه بدون چون و چرا است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس