یادواره شهدای حریم اهل بیت گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم دانشگاه عالی شهید مطهری سه شنبه شانزدهم آذر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، یادواره شهدای حریم اهل بیت«مدافعان حریم»گرامیداشت یاد شهیدان محمدرضا دهقان و محسن فرامرزی مدرسه عالی شهید مطهری, سه شنبه شانزدهم آذر ماه با حضور خانواده شهدا و عموم مردم بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهران و مرثیه سرایی مهدی رسولی در مدرسه عالی شهید مطهری واقع در میدان بهارستان برگزار می‌شود.

برپایه این گزارش شهید محمدرضا دهقان امیری متولد 26 فروردین سال74 و از دانشجویان مدرسه عالی شهید مطهری بود که بیست و یکم آبان ماه سال 94 طی عملیاتی مستشاری در روستای العیس حلب سوریه به همراه  شهیدان سید مصطفی موسوی, احمد اعطایی و مسعود عسکری در دفاع از حریم حضرت زینب(س)به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید محسن فرامرزی نیز دانشجوی کارشناسی ارشد فقه و حقوق و از اعضای تیم حفاظت آیت‌الله  امامی کاشانی امام جمعه تهران و رئیس مدرسه عالی شهید مطهری بود، که سی‌ام آذر ماه سال94  در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم (س) و طی عملیات مستشاری به دست تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید. از این شهید سه فرزند به نام های محمدرضا، فاطمه و محمدطاها به یادگار مانده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس