پورمحمدی همچنین با بیان وقوع جنگها و ناآرامی های فراوان در منطقه، علت اصلی آن را خفه کردن صدای انقلاب مردم ایران و از بین بردن عظمت ملت و مردم ایران دانست.

به گزارش مشرق از کاشان، وزیر دادگستری شرط لازم برای ماندگاری و عزت آفرینی ملت و دولت را در زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت دانست.
 
حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی که در جمع عزاداران مسجد محمدی (ص) در روز شهادت امام رضا (ع) می گفت، افزود: زنده نگه داشتن سنت و آموزه های ائمه اطهار باعث افزایش رحمت خدا می شود.
 
پورمحمدی با بیان اینکه طبق فرمایش امام رضا (ع) کلام ائمه همیشه جذاب و دلنشین است و نیازمندیهای امت را برطرف میکند، گفت: زیبایی کلام ائمه به وزن و قافیه نیست بلکه کلام امامان و معصومین علیهم السلام است که نیازهای انسان را برطرف می کند و راهنمای حل گرفتاری های بشر امروزی است.
 
پورمحمدی در ادامه با اشاره به اینکه طینت و ذات مردم پاک است و نبال کمال حق هستند گفت: نیاز نیست که مردم را با پول و زور و زرق و برق همراه با خود کنیم بلکه اگر مردم خودشان حرف حق و درست را بشنوند دنبال آن حرکت می کنند.
 
وزیر دادگستری در ادامه با بیان اینکه مراسم های روضه ائمه معصومین علیهم السلام باعث انتقال بهتر پیام ها و سخنان گهنبار ایشان است گفت: روضه قلب انسان را نرم و طبع انسان را لطیف و باعث شناخت معارف ائمه بزرگوار و معصومین علیهم السلام است.
 
وزیر دادگستری با اشاره به این نکته که امام رضا (ع) را میتوان یکی از پایه گذاران فرهنگ امامت دانست، گفت: جامعه بدون رهبر و امام سرنوشتش مبهم است و در تاریکی به سر می برد.
 
وی همچنین علت تبعید امام رضا (ع) از مدینه به طوس توسط مامون عباسی را ترویج فرهنگ امامت در میان مسلمین دانست و گفت: حکومت به ظاهر اسلامی عباسی با انواع و اقسام روشها مثل ریاکاری، تزویر و حتی قلدری اجازه نمیداد حرف حق مطرح شود همانند آنچه هم اکنون استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار انجام میدهد.
 
وی همچنین گفت: هم اکنون ما یک بخش از مظاهر ولایت الهی و امامت اسلامی را در کشورمان میبینیم.
 
پورمحمدی همچنین با بیان وقوع جنگها و ناآرامی های فراوان در منطقه، علت اصلی آن را خفه کردن صدای انقلاب مردم ایران و از بین بردن عظمت ملت و مردم ایران دانست.
 
وزیر دادگستری همچنین با اشاره به اینکه فرهنگ تمام نمای آمریکایی و خوی و خصلت متکبرانه و ظالمانه آمریکایی را می توان در رییس جمهور کنونی آمریکا دید،افزود: عدم اجرای برجام توسط آمریکا عواقب سختی برای ایشان در پی خواهد داشت.
 
وی گفت: ما هر روز گامهایی قویتری در جامعه جهانی بر میداریم و محکمتر صحبت میکنیم که همه اینها به برکت ائمه و وحدت و انسجام و محبت و علاقه ای است که مردم به ائمه دارند که فقط گوشه ای کوچک از این ارادت را در راهپیمایی اربعین حسینی جهان به نظاره نشست.
 
پورمحمدی در ادامه سخنان خود با اشاره به جنایت خونین سیاه دلان داعشی در به شهادت رساندن زوار آقا اباعبدالله الحسین (ع) و با بیان اینکه داعش دین را به جنگ دین میفرستد، گفت: ضربه ای که داعش به انقلاب اسلامی و جهان اسلام زده است استکبار و صهیونیست نتوانسته به این میزان ضربه بزند هر چند که استکبار و صهیونیست از حامیان جدی داعش هستند.
 
پورمحمدی در پایان گفت: کشور و ملتی که میخواهد سربلند و عزتمند باشد باید مقاوم باشد و در مقابل هر سختی و مشکلی باید صبور باشد و ملتی در راه حرکت و رسیدن به اهداف خود موفق است که مقاوم باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
    0 0
    بابا بیخیال فرهنگ بکش بکش بشین زندگی صلح و شادی .... عشق دوست داشتن مهربانی رفاقت حضرت علی تا ته این قضیه رفت و اخرش به این نتیجه رسید دوستی عشق و مهربانی تنها خواسته پروردگار از انسان است خودانید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس