کد خبر 659753
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل مشارکت نیروهای نهاد دفاع مدنی تشکیلات خودگردان فلسطین در مهار آتش از رئیس این تشکیلات تشکر کرد.

 به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شب گذشته (شنبه) در گفت‌وگوی تلفنی با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان، از مشارکت کارکنان دفاع مدنی تشکیلات او در خاموش کردن آتش‌سوزی اخیر تشکر کرد.

 به گزارش وبگاه خبری «صفا»، نتانیاهو دیروز پس از ارسال دو نامه تشکرآمیز به دولت‌های مصر و اردن برای پیشنهاد کمک داوطلبانه به  مهار آتش، شب گذشته در یک تماس تلفنی از اقدامات انجام شده توسط حکومت خودگردان فلسطین نیز سپاسگزاری کرد.

«یوسف نصار» مدیر کل دفاع مدنی تشکلات خودگردان فلسطین پیش از این از ارسال 8 خودرو آتش‌نشانی برای مهار آتش در «حیفاء» خبر داده بود.

نصار این اقدام را در راستای ارسال پیام انسان دوستانه دانست و گفت این اولین بار نیست که دفاع مدنی فلسطین در خارج از اراضی فلسطینی به دیگران کمک می‌کند و پیش از این در سال 2010 در جریان زلزله «هائیتی» و آتش‌سوزی جنگل‌های «کرمل» در شمال اراضی اشغالی در سال 2011 نیز مساعدات لازم به دیگران انجام شده است.

ساعتی پیش، مقامات رژیم صهیونستی اعلام کردند که آتش سوزی گسترده در فلسطین اشغالی بعد از پنج روز تحت کنترل درآمده است.

از چند روز قبل و به دنبال آغاز آتش سوزی فلسطین اشغالی، مقامات رژیم صهیونیستی برای اطفای حریق دست به دامن کشورهای مختلفی چون آمریکا، روسیه و ترکیه شدند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس