مشاور امنیت ملی رییس جمهور جدید آمریکا در سخنانی از نبرد سایبری احتمالی برای ایجاد نارضایتی بین مردم ایران خبر داد.

به گزارش مشرق، وبگاه شبکه خبری «فاکس نیوز» در مطلبی نوشت: «دونالد ترامپ» رییس جمهور منتخب آمریکا روز جمعه با چرخش در قبال ایران، شخصی را به سمت مشاور امنیت ملی انتخاب کرد که خواهان ایجاد نارضایتی در ایران است.

بر پایه این گزارش، «کثلین ترویا مک‌فارلند» قرار است معاون امنیت ملی ترامپ شود و با «مایکل فلین» رییس امنیت ملی آتی آمریکا مشورت و همکاری نماید.

مک‌فارلند در سخنانی که از وی نقل قول شده، اخیرا گفته است: «هیچکس بهتر از ترامپ سیاست خارجی را نمی‌داند.البته او در این زمینه هنوز اعتبار و امتیازی کسب نکرده است .»

مک فارلند از مشاوران امنیت ملی دولت‌های سابق آمریکا در سال 2006 و در ورود به سنا شکست خورد.

این رسانه آمریکایی در وصف مک‌فارلند نوشت: مک فارلند همچون ترامپ، از منتقدان توافق اتمی سال 2015 ایران با 6 قدرت جهانی از جمله آمریکا بود که به موجب آن با برداشتن تحریم‌ها محدودیت‌هایی در برنامه‌های اتمی ایران ایجاد شد.

مک فارلند در 14 نوامبر به فاکس نیوز گفت: «ما به آن‌ها همه چیز چون خط مقدم نبرد، پول،رفع تحریم‌ها و مسیر به سوی ساخت جنگ افزار‌های اتمی را دادیم و در مقابلش هیچ چیزی تقاضا نکردیم .»

وی در ادامه گفت، 75 درصد جمعیت ایران زیر 35 سال هستند که نشان می‌دهد جوانان ایرانی آرمان‌های برآورده نشده دارند و تشنه کسب اطلاعات هستند اما به واسطه سانسور اینترنت عقیم مانده است.»

وی در ادامه می گوید: «ما قادریم هر موقع که بخواهیم آن دیوار سایبری را درهم شکنیم و آن‌ زمان قادرید با افراد مورد نظرخود در تعامل باشید.آن‌ها به مردم خود وعده‌های افتضاح بسیاری داده‌اند که اگر در برآورد کردنشان موفق نشوند، با مشکلات امنیتی داخلی مواجه خواهند شد.»

وی در خاتمه این رویکرد که ترامپ باید در تصمیم‌گیری‌های سیاسی بیشتر منافع جهانی تا منافع آمریکا را نظر داشته باشد، رد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • ضد انقلاب سابق ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
    0 0
    با برجام ، جمهوری اسلامی حسن نیتشو نشون داد . نشون داد میخواد با دنیا تعامل داشته باشه . دیگه اگه شما شیاطین کرم بریزید ما برای نبرد آخر و ظهور مهدی آماده ایم . یا الله
  • مریم ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
    0 0
    شما بروید به وضعیت افتضاح کشور خودتون رسیدگی کنید به دیگران کاری نداشته باشید. اگر فکر کردی اینطوری می تونی در ایران نارضایتی به وجود بیاری خیلی بچه گانه فکرکردی وخیلی بی تجربه ای وایران وایرانی را اصلا" نمی شناسی !!! کی می خواهید شما امریکایی ها دست از رویا پردازی وخیالبافی وماجراجویی بردارید ؟؟؟
  • داریوش ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
    0 0
    مطمئن باش همینطور که نظامیانتان را ذلیل کردیم در جنگ سایبری هم چیزی برای گفتن در مقابل افراد باتجربه و جوانان خبره ما ندارید پس بهتر است بیشتر از این خودتون را خار نکنید البته از یک نظر خوبه چون تمام دنیا به پوشالی بودنتان و فتنه گریتان پی خواهند برد
  • ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
    0 0
    در برابر ایمان و وطن پرستی جوانان ایرانی همه اقدامات شما ابتر است و شکست خواهد خورد
  • ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
    0 0
    با ترامپ، نهادها و آژانس های اطلاعاتی و امنیتی امریکا جان تازه ای خواهند گرفت؛ قطعاً.
  • ناشناس ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
    0 0
    میتوانید ولی هیچ وقت دیوار را نمی شکنید حرف زیاد زده میشه مالیات که نداره
  • ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
    0 0
    هیچ غلطی نمی توانین بکنین نوکرهای اسرائیل شما سگ اسرائیل هستین بدبخت ها
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
    0 0
    75 درصد جمعیت ایران زیر 35 سال هستند که نشان می‌دهد جوانان ایرانی آرمان‌های برآورده نشده دارند و تشنه کسب اطلاعات هستند اما به واسطه سانسور اینترنت عقیم مانده است.» این خانم از بسیاری از مسئولان داخلی به حال جوانان آگاه تر است برای مسئولین ما که اصلا جوان اهمیتی نداره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس