کد خبر 659414
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷

طی اجرای ساختار جدید سازمانی در کمیته امداد استان تهران روسای شش منطقه در شهر تهران منصوب شدند.

به گزارش مشرق، مراسم معارفه روسای مناطق ۲، ۵، ۱۰،۱۱، ۱۳ و ۲۱ استان با حضور قائم مقام کلان شهر تهران برگزار شد.

 طی تحول ساختار سازمانی با رویکرد ارائه خدمت سریع، مطلوب و اثربخش به جامعه هدف مدیریت های شمال  شرق، جنوب شرق، شمال غرب، جنوب غرب و مرکزی به ادارات اجرایی منتقل شدند.همچنین ادارات جدید حسن آباد فشافوئیه، قیام دشت، صبا شهر، صفادشت، چهاردانگه، مناطق سه، شش و ۲۲ تأسیس شده اند.

 در همین راستا طی احکامی جداگانه از سوی محسن ولیئی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران به ترتیب جعفر شایگان ، امیر آدینه لو ، علیرضا قنبری ، علی  کاظم دواتگر، تورج توانا و سعید عبدل  به عنوان روسای مناطق ۲، ۵ ، ۱۰، ۱۱، ۱۳ و ۲۱  منصوب شدند.

 سید ابوالفضل پرپنچی، قائم مقام کلانشهر تهران در آیین معارفه روسای جدید با تقدیر از عملکرد روسای پیشین، بر لزوم تقویت عزت نفس و توجه به کرامت انسانی در کمیته امداد تأکید کرد و افزود: باید فرهنگ کرامت در جامعه ما نهادینه شود و امدادگران این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 وی با بیان اینکه نباید عزت نفس و کرامت انسانی محرومان و نیازمندان خدشه دار شود، تصریح کرد: تقویت عزت نفس و رعایت کرامت انسانی مددجویان یکی از وظایف و رسالت های کمیته امداد است. و تحقق این امر به نحوه رفتار ارزشی امدادگران بستگی کامل دارد.

قائم مقام کمیته امداد استان در امور کلانشهر تهران همچنین بر همدلی بین کارکنان این نهاد تأکید کرد و گفت: ارتقای فرهنگ سازمانی به معنی حرکت در راستای افزایش بهره وری، کارایی و اثر بخشی کارکنان است و پایبندی به اخلاق و رفتار سازمانی تأثیر مستقیم در بحث ارتقای فرهنگ سازمانی دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس