تعدادی از هواداران استقلال به مربی این تیم نسبت به نتایج استقلال گلایه کردند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و گسترش فولاد تبریز با نتیجه تساوی 2 بر 2 خاتمه پیدا کرد. در پایان این مسابقه تعدادی از هواداران استقلال به علی چینی، مربی این تیم که در جایگاه ویژه حضور داشت گلایه کردند.

* برخی دیگر از هواداران هم از خرید بختیار رحمانی در فصل جدید ناراحت بودند و اعتراض‌های خود را اعلام کردند.

* دو هوادار استقلال که در جایگاه ویژه حضور داشتند در اواخر مسابقه با هم درگیر شدند که این درگیری با وساطت نیروهای امنیتی خاتمه پیدا کرد.

* تعدادی از هواداران استقلال با وجود اینکه تیم محبوبشان بازی برده را با تساوی عوض کرده بود، از علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال حمایت کردند و با سر دادن شعارهایی حمایت‌های خود را نشان دادند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    0 0
    آقای منصوریان کدام بازی زیبا خجالت هم چیزخوبی هست من استفلالی هستم شما تو تمام بازیها نیمه دوم که نیمه مربیان هست باختید شرم کنید استقلال را رها کنید استقلال سرمربی بزرگ می خواهد شما باید تا ده سال درکنار مربی بزرگ کار کنید بعد یه عنوان سرمربی تیم های دسته یک کار بکنید
  • ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    0 0
    خرید خرید خرید استقلال حتی بیش از تراکتور و پرسپولیس خرید کرده با تغییراتی که نسبت به اول فصل داده ولی باز هم مشکلاتش حل نشد کلا چقدر ستاره مگه در ایران هست؟ تقریبا همشون توسط استقلال تراکتور پرسپولیس جارو شدن.....قبول دارم که فوتبال ایران از استعداد خالی شده ولی سطح همه تیم ها در یه سطحه...
  • ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    0 0
    اخراج کادر فنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس