نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیستم ریلی کشور باید بررسی شود، گفت: دلایل حوادث ریلی با بررسی مدیریت راه آهن باید مشخص شود.

به گزارش مشرق، احمد همتی نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی در مورد حادثه قطار در سمنان اظهار کرد: در حال عیادت از مجروحان این حادثه دلخراش در سمنان هستیم.
 
نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: به خانواده های جانباختگان این حادثه دلخراش تسلیت عرض می‌کنم و برای مجروحان آن آرزوی شفا داریم و الان در بیمارستان کوثر در حال عیادت و بازدید از روند رسیدگی به مجروحان این حادثه هستیم.
 
همتی با تأکید براینکه رسیدگی خوب است و مراحل درمان مجروحان به سرعت انجام می شود، اضافه کرد: حوادث مشابه برخورد قطار در سمنان در دیگر استانهای کشور نیز شاهد بودیم، نیاز به یک بررسی دارد.
 
نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این موضوع که بررسی جدی باید در مورد سیستم راه آهن کشور شود، تصریح کرد: باید دید که چرا شمار این حوادث در کشور زیاد شده است و در روزهای گذشته حادثه قطار از اهواز به تهران داشتیم که زائران کربلا دچار مشکل شدند.

وی ادامه داد: ساعت‌ها تأخیر داشتند و برخورد بدی با آنها صورت گرفت و مشکل ساز شده است؛ مدیریت راه آهن و ریلی کشور باید بررسی شود و دید مشکل کجاست که اتفاقات ریلی در کشور زیاد شده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس