کد خبر 656873
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰

گروه‌های تروریستی تکفیری بار دیگر شهرک‌های کفریا و الفوعه را که همچنان در محاصره آنها قرار دارد،‌ با کپسول‌های گازی انفجاری هدف قرار دادند که شماری از غیرنظامیان بی‌گناه بر اثر آن زخمی شدند که بیشتر آن‌ها کودک هستند.

 به گزارش مشرق، یک منبع محلی در شهرک الفوعه گفت حدود 15 کپسول گازی انفجاری به شهرک‌های کفریا و الفوعه در حومه شمالی ادلب اصابت کرده است، تروریست‌های تکفیری این گلوله‌ها را از معره مصرین و بنش شلیک کردند.

این منبع که با خبرنگار تسنیم گفت‌وگو می‌کرد: افزود در نتیجه اصابت این کپسول‌های انفجاری، شماری از غیرنظامیان زخمی شدند که بیشتر آنها کودک هستند.

شیخ محمد حسن تقی خطیب مسجد الفوعه هم تأکید کرد گروه‌های تروریستی تکفیری برای دومین بار، مسجد این شهرک را روز گذشته در حالی که مردم در حال ادای نماز جمعه بودند،‌هدف قرار دادند که به زخمی شدن شماری از نمازگزاران منجر شد و خسارت‌های زیادی به مسجد وارد کرد.

گروه‌های تروریستی تکفیری از یک سال و هشت ماه قبل، شهرک‌های شیعه‌نشین کفریا و  الفوعه را در محاصره شدید خود قرار داده‌اند و هر روز با خمپاره و کپسول‌های گازی انفجاری و تک‌تیراندازهای خود هدف قرار می‌دهند، تکفیری‌ها همچنان مانع ورود غذا و دارو به این مناطق می‌شوند و به تهدیدها و حملات خود و ارتکاب جنایت علیه مردم بی‌دفاع آن ادامه می‌دهند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس