در حالیکه خبرگزاری داخلی خبر از پیش تولید فیلم فرهادی با حضور پنه لوپه کروز و خاویر باردم می دادند اما پنه لوپه کروز به جای حضور در فیلم فرهادی سوار قطار سریع السیر شرق شد.

گروه فرهنگ و هنر مشرق - کم‌تر از دو ماه پیش بود که اعلام شد جانی دپ پنه لوپه کروز به جای حضور در فیلم فرهادی به قطار سریع‌السیر شرق پیوستنیز به جمع ستاره‌های بازسازی فیلم کلاسیک «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» پیوست و حالا تهیه‌کنندگان پروژه از قطعی شدن حضور پنه لوپه کروز به عنوان یکی دیگر از بازیگران این فیلم پر ستاره خبر داده‌اند.
 

پیش از این، حضور ستارگانی همچون دیزی ریدلی، مایکل پینا، میشل فایفر، جودی دنچ، جاش گد، لزلی اودم جونیور و کنت برانا - هم در مقام کارگردان فیلم و هم در نقش «هرکول پوآرو» کارآگاه معروف داستان‌های آگاتا کریستی - قطعی شده بود.

خبرگزاری «ددلاین» که خبر امضای قرارداد بین استودیوی فاکس و بازیگر 42 ساله اسپانیایی را منتشر ساخته، به نقشی که سازندگان برای کروز در نظر گرفته‌اند هیچ‌گونه اشاره‌ای نکرده است. زمانی قرار بود آنجلینا جولی در نقش «خانم هریت هوبارد» یکی از مظنونین حاضر در قطار ظاهر شود اما خیلی زود از بازی در این پروژه انصراف داد. به گزارش آی مدتی بعد، سازندگان از میشل فایفر برای بازآفرینی نقشی که زمانی لورن باکال در نسخه کلاسیک فیلم به تصویر کشیده بود، دعوت کردند.

«قتل در قطار سریع‌السیر شرق» نخستین‌بار به کارگردانی سیدنی لومت و با بازی آلبرت فینی، لورن باکال، اینگرید برگمان و شان کانری در سال 1974 روی پرده رفت. داستان فیلم که با اقتباس از رمان معروف آگاتا کریستی به تصویر کشیده شده، درباره پرونده قتلی است که در قطاری معروف رخ می‌دهد و پای هرکول پوآرو کارآگاه مشهور بلژیکی نیز به این ماجرا باز می‌شود.

با تکمیل شدن گروه بازیگران نسخه امروزی «قتل در قطار سریع‌السیر شرق»، برانا بازیگر و کارگردان انگلیسی فیلمبرداری جدیدترین پروژه خود را به زودی در لوکیشن‌هایی شامل لندن و مالت آغاز می‌کند. استودیوی فاکس قصد دارد این فیلم را از 22 نوامبر 2017 (یکم آذر 96) و همزمان با داغ شدن فصل جوایز روانه پرده سینماها کند.

 
در حالیکه خبرگزاری داخلی خبر از پیش تولید فیلم فرهادی با حضور پنه لوپه کروز و خاویر باردم می دادند اما پنه لوپه کروز به جای حضور در فیلم فرهادی سوار قطار سریع السیر شرق شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس