کد خبر 652568
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

یگان های ارتش سوریه اسلحه و مهمات ساخت آمریکا و رژیم صهیونیستی را در اطراف شهرک خان الشیح در جنوب غرب دمشق کشف و ضبط کردند.

 به گزارش مشرق، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) منابع آگاه نظامی اعلام کردند که یگان های ارتش سوریه هنگام پاکسازی مناطق آزاد شده اطراف شهرک خان الشیح در جنوب غرب دمشق، سلاح، مهمات و موشک های ساخت آمریکا و رژیم صهیونیستی در یکی از انبارهای مهمات تروریست ها کشف کردند.

این منابع افزودند: در این عملیات کارگاه های ساخت سلاح که مجهز به همه تجهیزات و ابزارهای ساخت اسلحه بود و انبارهای حاوی انواع سلاح و مکان هایی که مواضع ارتش سوریه در این منطقه را هدف قرار می داد نیز کشف شد.

یگان های ارتش سوریه ابتدای ماه میلادی جاری پس از یک درگیری شدید با تروریست های جبهه النصره و احرارالشام، روستای خربه العباسیه را در منطقه خان الشیح در حومه جنوب غربی پایتخت را آزاد کردند.

ارتش سوریه از دهم مهرماه عملیات جدیدی را در محور خان الشیح در جنوب و جنوب غرب پایتخت آغاز کرده است.این عملیات پس از آتش تهیه سنگین هوایی و توپخانه ای از شرق شهرک الدیرخبیه آغاز شد.

نخستین هدف این عملیات، قطع کردن مسیرهای تدارکاتی تروریست های تکفیری به ویژه تروریست های النصره حاضر در شهرک خان الشیح از سمت شهرک زاکیه است.

نیروهای ارتش سوریه در ادامه این عملیات روز 23 مهرماه توانستند در یک درگیری شدید با انواع سلاح های سنگین و سبک، افراد مسلح را از شهرک الدیرخبیه در جنوب غرب پایتخت بیرون برانند.

اکنون ارتباط تروریست ها در دو شهرک خان الشیح و زاکیه و مسیرهای تدارکاتی آن ها قطع شده است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس