اکثر رای دهندگان آمریکایی بر این باورند که رسانه‌های این کشور تمایل به پیروزی نامزد دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری دارند.

به گزارش مشرق، اکثریت کسانی که برای شرکت در انتخابات آمریکا ثبت نام کرده‌اند، با سخن «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه موافقند که رسانه‌های این کشور حامی «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات ریاست جمهوری این کشور هستند.
 
به نوشته «تایمز ایندیا» ترامپ اغلب رسانه‌ها را متهم به گرایش به سوی کلینتون در انتخابات سال 2016 نموده و اینک 52 درصد رأی دهندگان با ترامپ موافقند. در مقابل هشت درصد نیز می گویند، رسانه‌ها حامی ترامپ هستند و 38 درصد نیز می گویند که رسانه‌ها هیچ گرایشی به طرف خاصی ندارند.
 
به نوشته این رسانه، در این نظرسنجی که توسط موسسه «گالوپ» انجام شده، نه فقط اغلب ثبت‌نام‌کنندگان برای انتخابات رسانه‌ها را جهت‌دار می‌دانند، بلکه 87% این گروه از افراد معتقدند که رسانه‌ها در جهت‌گیری خود حامی کلینتون بوده‌اند.
 
نظرسنجی‌موسسه گالوپ همچنین نشان داده که اینک برداشت مردم آمریکا نسبت به گرایش رسانه‌ها به سوی نامزد خاصی بیشتر از رقابت‌های سال 2004 شده است.
 
به نوشته تایمز ایندیا، 90 درصد هواداران ترامپ می‌گویند که گرایش رسانه‌های آمریکا به سوی کلینتون است و در نقطه مقابل 63 درصد موافقان هیلاری کلینتون می‌گویند که رسانه‌های این کشور از هیچ نامزدی حمایت نمی‌کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس